Kreatywność i odwaga, zabarwione często szczyptą zuchwałości – to właśnie te czynniki złożyły się na trwającą już ponad 95 lat „success story” marki Citroën! Symbolem tego sukcesu może być wynik, jaki Marka osiągnie wiosną bieżącego roku: 50 milionów samochodów sprzedanych od momentu swojego powstania. Logo Citroëna stało się symbolem samochodów wyrazistych, komfortowych, pomysłowych i przyjaznych dla użytkownika ale także innowacyjnych usług.
Citroën odwołuje się do swoich tradycyjnych wartości, zgodnie z którymi celem kreatywnego podejścia i zaawansowanych technologii jest zapewnienie pełnego komfortu użytkowników. Marka stara się mocniej wyeksponować swoją tożsamość marki kreatywnej i innej niż wszystkie, która chce, by podróżowanie jej samochodami wywoływało uśmiech na twarzy, a samochód kojarzył się z miłymi doświadczeniami dzięki oferowanym produktom, usługom oraz sieci sprzedaży i serwisowej.
Świadectwem tej dynamiki są modele seryjne i koncepcyjne prezentowane na stoisku Citroëna na salonie genewskim. Inspiracją dla nich jest osobowość Marki, jej czysty i optymistyczny design oraz komfort ciała i ducha z tytułu oferowanych inteligentnych technologii.
ŚWIATOWA PREMIERA
– Nowy Citroën Berlingo Multispace
– nowatorski model koncepcyjny: Berlingo Mountain Vibe Concept
NOWOŚCI
– nowa gama Citroëna C4
– Citroën C3 Picasso „Black Top”
ODNOWIONA GAMA
– Citroën C4 Cactus (i concept-car: C4 Cactus Airflow 2l)
– Nowy CitroënC1
– Citroën C4 Picasso & Grand C4 Picasso
– Citroën C-Elysee
Salon w Genewie będzie otwarty dla publiczności od czwartku 5. marca 2015 r. Stoisko Citroëna znajduje się w pawilonie nr 6. Dni prasowe odbędą się we wtorek i środę 3. i 4. marca br.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze