W oczekiwaniu na rychły debiut modelu Milano, zaplanowany na 10. kwietnia w rodzinnym mieście marki, Alfa Romeo zamknęła pierwszy kwartał 2024 roku sprzedażą około 6.600 sztuk i udziałem rynkowym w rodzimym rynku na poziomie 1,5%, podobnie jak w tym samym okresie 2023 roku, umacniając tym samym swoją pozycję na rynku krajowym.
Tonale znów błyszczy, osiągając doskonały wynik: w marcu faktycznie osiągnął udział w segmencie C-SUV na poziomie 5,7%, co oznacza wzrost o 0,7 punktu procentowego w porównaniu z tym samym miesiącem 2023 roku.
Sprawdź aktualną ofertę na samochody Alfa Romeo w Polsce
Dlatego też, pomimo niepewności panującej w tym okresie, w marcu Alfa Romeo nie tylko wzmacnia swoją pozycję na rynku, ale przygotowała się w najlepszy możliwy sposób na przeżycie ekscytującego wydarzenia, które odbędzie się za kilka dni w stolicy Lombardii, gdzie wszystko się rozpoczęło. Rzeczywiście nadszedł czas na Milano, który oznacza powrót globalnej włoskiej marki do segmentu B, najważniejszego we Włoszech i Europie.
„Jestem pewien, że nowy samochód kompaktowy będzie zwycięską kartą, która pozwoli nam rozwijać się pod względem wolumenów, udziałów i reputacji marki. Wraz z Alfą Romeo Milano otwiera się nowy rozdział w naszej historii, rozdział autentycznych emocji, który napiszemy razem ze wszystkimi fanami marki szlachetnego włoskiego sportu” – powiedział Raffaele Russo, Country Manager Alfa Romeo we Włoszech.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Alfa Romeo / Stellantis
Najnowsze komentarze