Citroën DS3 w tej wersji ma matowy lakier wszędzie poza czarnym błyszczącym dachem, chromowane wykończenia, w tym lusterka zewnętrze i listwy boczne, skórzaną tapicerkę, czarne błyszczące wykończenie wnętrza, znakomity system audio i nawigację.
Do napędu auta posłużyć może jeden z dwóch silników – 150-konny motor 1.6 THP lub 110-konny 1.6 HDi. Przekażą one swój napęd na 17-calowe felgi ze stopów lekkich.
Powstanie tylko 750 egzemplarzy w cenie od 24.750 euro.
C5 w matowej wersji będzie miał skórzaną tapicerkę na fotelach i kanapie, mikrofibrę na podsufitce i 19-calowe koła ze stopów lekkich. Za napęd odpowiadać będą silniki wysokoprężne – albo 200-konny rzędowy czterocylindrowiec, albo widlasta szóstka generująca 240 KM, oba oczywiście z filtrami cząstek stałych.
C5 w tej wersji będzie samochodem dość drogim – ceny zaczną się od 44.600 euro.
KG
Najnowsze komentarze