Podczas sobotnich przejazdów kwalifikacyjnych Adam Lacko zdobył pole-position. W trakcie pierwszego wyścigu toczył walkę o trzecie miejsce, tuż za Markusem Bösigerem (drugie miejsce). Ostatecznie wyścig zakończył przed Markusem Oestreichem (czwarte miejsce). W drugim wyścigu, w sobotę, kolejność na mecie uległa odwróceniu. Markus Oestreich uzyskał najwyższe miejsce na podium, Adam Lacko ukończył wyścig na trzecim miejscu, a Bösiger zadowolił się szóstym miejscem.
Przed pierwszym wyścigiem niedzielnym Markus Oestreich zdobył pole-position i ukończył go na drugim miejscu, natomiast niewiele zabrakło, by Markus Bösiger zdobył trzecie miejsce. Podczas czwartego wyścigu tego weekendu, Adam Lacko był najszybszy i stanął na najwyższym stopniu podium.
W klasyfikacji generalnej Adama Lacko i Markusa Oestreicha dzieli bardzo niewielka różnica punktów. Pierwszy z nich zajmuje trzecią pozycję z 247 punktami, drugi jest tuż za nim z zaledwie 10 punktami mniej na koncie. Markus Bösiger od początku sezonu zgromadził 220 punktów, co daje mu szóste miejsce. Punkty zdobyte podczas tego weekendu pozwoliły kierowcom zbliżyć się do rywali w klasyfikacji indywidualnej i w klasyfikacji mistrza konstruktorów. Dystans stale się zmniejsza, a do końca współzawodnictwa pozostało jeszcze osiem wyścigów w Jarama i w Le Mans, więc walka o tytuł jest nadal otwarta…
Podczas ostatniego weekendu, całkowicie zdominowanego przez Renault Trucks, zorganizowano liczne imprezy towarzyszące, przypominające 20-tysięcznej widowni, że producent ten jest głównym partnerem zawodów poprzez swoją belgijsko-holenderską spółkę zależną. Mowa tu o zawodach «Renault Trucks Grand Prix». Barwy Renault Trucks przeważały na torze podczas wszystkich czterech wyścigów. Wokół zgromadzili się liczni klienci Renault Trucks. Filia zaprosiła ich blisko 1.800, czyli o prawie 1/3 więcej niż w roku ubiegłym. Na towarzyszącej wyścigom ekspozycji samochodów znalazły się Sherpa Cape to Cape, seria specjalna Truck Racing modelu Premium Route, samochód Premium Lander OptiTrack oraz trzy samochody Master by Renault Trucks (wywrotka, furgon i podwozie z kontenerem wielkogabarytowym).
Źródło: Renault Trucks Polska
Najnowsze komentarze