Związki Citroëna z modą mają nie tylko wymiar współczesny, lecz jak nigdy jeszcze dotąd wybiegają daleko w przyszłość. Prototypy zaprezentowane z okazji Salonu są owocem twórczej wyobraźni stylistów i inżynierów Marki. Poprzez wizję samochodów przyszłości już dziś wyznaczają tendencje jutra.
2 CV Hermès nawiązuje do świetlanej przeszłości Citroëna, proponując luksusową wersję jednego z najbardziej popularnych samochodów. Pomysł godny sześćdziesiątych urodzin modelu! Stoisko Citroëna prezentuje również dwa warianty stylistyczne C3 Picasso. Pierwszy, który łączy perłową biel z pomarańczowymi akcentami jest wyposażony w system Stop & Start drugiej generacji, a drugi stanowi syntezę czerni i chromu.
Kreatywność w wykonaniu Citroëna urasta do rangi podstawowej wartości, zarówno pod względem stylistyki jak i technologii. Prototypy zaprezentowane na stoisku Citroëna obrazują twórczy talent Marki, która nakreśla przyszłe trendy mody. Hypnos o dynamicznej sylwetce nadaje nowy wymiar koncepcji sportowo-użytkowego modelu cross-over. Oryginalny, chromowany wystrój wnętrza i nowatorskie rozwiązania technologiczne są źródłem niezrównanych wrażeń zmysłowych. Citroën jest również pierwszym producentem motoryzacyjnym, który przekroczył granice wirtualnego świata tworząc prototyp GTbyCitroën wyposażony w proekologiczny tryb napędu.
C-Cactus to rewolucyjna wizja samochodu, który z powodzeniem łączy minimalizm z atrakcyjną stylistyką.
Znaczący wpływ Marki na tworzenie przyszłych trendów owocuje jej systematycznymi kontaktami i współpracą ze światem mody i jej kreatorów. Na stoisku Światowego Salonu kreator Jean-Claude Jitrois zaprojektował stroje modelek prezentujących GTbyCitroën, które swym krojem i doborem materiałów z przewagą skóry typu stretch doskonale komponują się ze światem GT. Citroën był także partnerem najważniejszych imprez poświęconych haute couture, jak chociażby słynny paryski „Fashion Week”. Paryż jest stolicą mody, lecz także kolebką najpiękniejszego salonu Citroëna. Witryna otwartego w ubiegłym roku salonu C_42 rozświetla słynne Pola Elizejskie. Jego powierzchnie wystawowe zaszczycili już tacy twórcy i styliści jak Louis Vuitton, Bisazza, Marianne Guedin czy Bô.
(Byliśmy tam również my, z czego relację zamieściliśmy wczoraj).
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze