W tym samym plebiscycie, w którym w segmencie kompaktowych hatchbacków zwyciężył Nowy Citroën C3, sukces odniosły dwa modele Jeepa. Compass 4xe zdobył tytuł w kategorii Najlepszej Hybrydy, a Commander został wybrany Najlepszym Średnim SUV-em.
Jeepa nie mogło zabraknąć w konkursie, którego celem jest uznanie innowacyjnych inicjatyw w dziedzinie mobilności, które mogą zmienić sposób, w jaki ludzie poruszają się po miastach. Z tego powodu dwa modele tej marki zostały wyróżnione nagrodą Estadão Mobility Award, jedną z najważniejszych w branży przyznawanych w Brazylii. Compass 4xe i Commander sięgnęły po trofea w poniedziałek wieczorem (12. grudnia 2022).
Spośród 27 kategorii 3. edycji konkursu Prêmio Mobilidade Estadão, Compass 4xe zdobył tytuł Najlepszej Hybrydy, a Commander został wybrany Najlepszym Średnim SUV-em. Nagroda jest podzielona na cztery ścieżki tematyczne: Jornal do Carro, Estadão, Moto Motor i Mobility. W ramach tych segmentów wyróżnione są kategorie do głosowania powszechnego i inne, gdzie wyboru dokonują eksperci.
Nagrody dla Jeepa są więcej niż zasłużone, ponieważ modele są synonimem wyrafinowania, wydajności i komfortu. Zelektryfikowany SUV Jeepa zapewnia łączną moc 240 KM, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,8 sekundy, niskie zużycie paliwa w mieście oraz możliwość przejechania około 44 km w trybie w 100% elektrycznym, z ładowaniem akumulatorów trakcyjnych w mniej niż dwie godziny.
Ponadto Compass 4xe łączy w sobie całą specjalistyczną wiedzę marki, aby zapewnić możliwości terenowe, które ma tylko Jeep, z wyjątkową wydajnością i osiągami, w tym układ napędu na cztery koła z czterema trybami jazdy, HDC (elektroniczna kontrola zjazdu) i 4WD Lock oraz 4WD Low. Wśród głównych elementów wyposażenia standardowego mamy kamerę 360° oraz szeroką gamę zaawansowanych systemów wspomagania jazdy, takich jak autonomiczne hamowanie awaryjne, ostrzeganie o zmianie pasa ruchu z korektą tru jazdy (utrzymanie pasa ruchu) oraz automatyczne światła drogowe.
Z kolei Commander jest absolutnym liderem wśród SUV-ów segmentu D na rynku brazylijskim. Był nawet odpowiedzialny za zredefiniowanie tej kategorii i podniesienie jej na wyższy poziom. Wyróżnia się podnoszeniem poziomu wyrafinowania krajowej gamy marki i jest pierwszym autem Jeepa zaprojektowanym i opracowanym w Brazylii. Jest również eksportowany do kilku krajów Ameryki Łacińskiej, gdzie notuje doskonałe wyniki.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Stellantis
Najnowsze komentarze
The Real Person!
The Real Person!