Novak Djokovic, światowy numer jeden w rankingach ATP, jest głównym bohaterem nowej kampanii reklamowej Peugeot 508 PSE. Kampania ruszyła 30 maja, w dzień otwarcia French Open.
Nowy Peugeot 508 Sport Engineered łączy moc i zwinność z niskim poziomem emisji spalin i te cechy przemawiają do ambasadora marki, Novaka Djokovica.
Motywem przewodnim kampanii reklamowej 508 Peugeot Sport Engineered jest cisza połączona z możliwościami pojazdu. Dzięki wykorzystaniu silników elektrycznych, najpotężniejszy produkcyjny samochód marki, może zapewnić bezgłośną jazdę, niską emisję oraz wysokie osiągi, co jest analogią do Novaka Djokovica, który potrzebuje ciszy niezbędnej do koncentracji przed podjęciem wyzwania na korcie i przekonuje, że cisza jest czasem najlepszym, co możemy usłyszeć.
„Jestem bardzo dumny z tego, że mogę umieścić markę Peugeot na mojej koszulce i cieszę się, że miałem zaszczyt być jednym z pierwszych osób, które jeździły 508 Peugeot Sport Engineered. Jako sportowiec i odpowiedzialny obywatel, który bardzo dba o ochronę środowisko naturalne, z przyjemnością i przekonaniem popieram strategię elektryfikacji Peugeota, a szczególnie doceniam fakt, że marka zapewnia graczom turnieju Roland Garros mobilność dzięki zelektryfikowanej flocie pojazdów”- powiedział Novak Djokovic .
„Pojęcie neo-performance w marce Peugeot oznacza odpowiedzialne samochody sportowe, idealne połączenie sportowego charakteru i zelektryfikowanej technologii, zapewniające niską emisję CO 2. Jako wiodący tenisista świata, Novak Djokovic jest idealnym ambasadorem naszego nowego 508 Peugeot Sport Engineered. Właśnie to przekazuje nasza nowa kampania reklamowa, w której kluczowymi słowami są wysokie osiągi i odpowiedzialność za środowisko” – powiedziała Linda Jackson, dyrektor generalna marki.
Kręcona w Belgradzie 26 kwietnia reklama, która łączy Novaka Djokovica i 508 Peugeot Sport Engineered, zadebiutowała 30 maja podczas otwarcia turnieju Roland Garros.
Źródło: Peugeot
Najnowsze komentarze