Specjalna edycja Citroena Ami okazała się hitem. Wystarczyło zaledwie 10 godzin, by klienci wykupili wszystkie dostępne egzemplarze. Witrynę sprzedaży odwiedziło ponad 20.000 osób, ale wersja „My Ami Buggy” utrzymana w przygodowej stylistyce była limitowana do zaledwie 800 sztuk.
Citroën wprowadził model „My Ami Buggy” do sprzedaży w 8 krajach europejskich 20 czerwca 2023 roku o godzinie 11:00. Elektrycznego czterokołowca można było zamówić wyłącznie przez internet. Zainteresowanie przerosło chyba oczekiwania samego producenta, bo po 10 godzinach, wszystkie dostępne 800 egzemplarzy zostały wyprzedane.
Nie jest to pierwszy raz, kiedy Citroën „My Ami Buggy” jest dostępny w sprzedaży. W 2022 roku francuska marka wprowadziła na rynek skromną edycję 50 sztuk i to wyłącznie we Francji. Specjalna wersja czterokołowca powróciła w 2023 roku na rynkach: Francji, Włoszech, Hiszpanii, Belgii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Luksemburgu i Grecji. Dodatkowe 200 z 1000 dostępnych sztuk będzie można nabyć w punktach sprzedaży detalicznej w Turcji, Maroku i Francji już latem tego roku.
Rekordzista sfinalizował zakup Ami w 1 minutę i 10 sekund!
We Francji, 430 dostępnych egzemplarzy wykupiono w 2 godziny. Klienci w Belgii potrzebowali zaledwie 9 minut, by zarezerwować 65 sztuk My Ami Buggy, które Citroën przydzielił temu krajowi. To znacznie lepszy wynik niż 17 minut i 28 sekund, które potrzebowali Francuzi w ubiegłym roku, by wykupić wspomniane 50 egzemplarzy.
Citroën odnotował również czas cyfrowego procesu zakupowego. Rekordzista potrzebował na zakup Ami 1 minutę i 10 sekund. Ubiegłoroczny rekord został pobity o 1 minutę i 43 sekundy! W czerwcu 2022 roku najszybszy klient potrzebował 2 minut i 53 sekund, aby wybrać ekskluzywną wersję Ami, potwierdzić zamówienie, wybrać sposób dostawy i dokonać płatności.
Zobacz także: Citroën za równowartość półtora miliona złotych! Tak, tyle kosztuje ten kabriolet
Citroën My Ami Buggy – duch przygody
Citroën „My Ami Buggy” wyróżnia się specjalną stylistyką, która kojarzy się z wypoczynkiem na świeżym powietrzu a nawet terenową jazdą. Niewielki pojazd wyróżnia kolor khaki połączony z żółtymi i czarnymi elementami, brak drzwi oraz otwierany dach. Dodatkowego charakteru dodają nowe wzory kół, zmieniony przedni i tylny zderzak oraz obecność osłony przeciwsłonecznej z przodu.
Ta nowa wersja jest wyposażona w ekskluzywne akcesoria dodatkowe, takie jak przezroczyste osłony drzwi chroniące pasażerów przed żywiołami takimi jak woda czy wiatr, wyjmowana torba do przechowywania małych przedmiotów codziennego użytku oraz głośnik Bluetooth „Ultimate Ears Boom”, który może towarzyszyć nam wszędzie.
Pierwsi klienci otrzymają Citroena „My Ami Buggy” już na początku września tego roku.
Najnowsze komentarze