Marka DS Automobiles rozpoczyna nową kampanię reklamową modelu DS 9, która skupia się na eleganckich kształtach i złotej proporcji.
Na filmie zatytułowanym „DS 9, the Power of elegance” marka DS Automobiles prezentuje swój najnowszy flagowy model w samym sercu historycznego centrum Paryża. Samochód przejeżdża w trybie elektrycznym w pobliżu najpiękniejszych osiągnięć architektonicznych stolicy Francji. Możemy zobaczyć Luwr wraz z piramidą, Pałac Inwalidów, Place Vendôme, muzeum Petit Palais oraz mosty Świętego Michała i Alexandra III. Motywem przewodnim kampanii stało się połączenie nauki, sztuki i technologii oraz „złota proporcja”.
Zdefiniowany przez Euklidesa w starożytnej Grecji złoty podział stał się symbolem atrakcyjności estetycznej. Złota proporcja, na którą powołują się architekci, rzeźbiarze, malarze i projektanci, została zilustrowana przez Leonarda Fibonacciego, który wymyślił spiralę pokazaną w filmie oraz Leonarda da Vinci, który stworzył Człowieka Witruwiańskiego.
Ścieżka dźwiękowa, podkreślająca nocną atmosferę, jest tajemnicza, harmonijna i utrzymana w tym samym duchu, co w poprzednich filmach marki. Melodia pochodzi z utworu Akwarium będącego częścią suity Karnawał zwierząt, Camille’a Saint-Saënsa. Geniusz skomponował 420 utworów, w tym kilkanaście oper. Do historii przeszedł także jako pierwszy znany kompozytor, który napisał muzykę do filmu w 1908 roku.
Film zostanie zaprezentowany po raz pierwszy we francuskich i hiszpańskich mediach w niedzielę 13 czerwca, a następnie w 39 innych krajach, w których marka DS Automobiles jest obecna. Długa wersja filmu jest już dostępna na YouTube.
Kampania reklamowa zbiega się z wprowadzeniem DS 9 do salonów dealerskich.
Najnowsze komentarze