Na stronie Opla można już znaleźć nowy cennik modelu Astra obowiązujący na pojazdy z rocznika 2024 roku. Ile zapłacimy za wersję hatchback i kombi popularnego kompaktu?
Końcówka roku to dobra okazja do zakupu nowego samochodu. W salonach dealerskich można spotkać promocje na auta dostępne od ręki, o czym już wspominaliśmy w kilku artykułach. Na atrakcyjne oferty możemy liczyć także w salonach spod znaku błyskawicy. Jeśli jednak skorzystamy z konfiguratora, musimy liczyć się z podwyżką w stosunku do katalogowych cen samochodów z rocznika 2023.
W grudniu Opel udostępnił na swojej stronie internetowej nowy cennik kuzyna Peugeot 308. Opel Astra napędzany silnikiem benzynowym 1.2 Turbo o mocy 110 KM kosztuje już 111.950 zł w wersji hatchback oraz 116.950 zł w wersji Sports Tourer. Jest to ponad 2 tys. zł więcej niż do tej pory.
W palecie napędów jest w czym wybierać. Wyżej w konfiguratorze znajdziemy 130-konny model z 8-biegową przekładnią automatyczną (126.450 zł), Astrę z dieslem wycenioną na 134.450 zł oraz wersje zelektryfikowane. Opel proponuje dwie hybrydy typu plug-in o mocy 180 oraz 225 KM w cenie odpowiednio 182.500 zł oraz 203.500 zł. Od niedawna można zamawiać również elektryka. Astra na prąd będzie nas kosztowała minimum 197.500 zł.
Zobacz także: Nowy Opel Vivaro i Movano już w sprzedaży na polskim rynku
Opel Astra – wyposażenie standardowe:
W standardzie Opel oferuje m.in. LED-owe reflektory i światła do jazdy dziennej, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, elektryczne szyby przednie i tylne oraz jednostrefową klimatyzację automatyczną.
Na pokładzie znalazł się 10-calowy ekran dotykowy i 10-calowy wyświetlacz wskaźników, które tworzą tzw. PurePanel. Połączenie smartfona do systemu informacyjno rozrywkowego odbywa się bez udziału kabla. Podstawowy zestaw pomocników prowadzenia Opla Astry składa się z systemu rozpoznawania ograniczeń z funkcją dostosowania prędkości, systemu ostrzegania przed kolizją i automatycznego hamowania, układu utrzymania samochodu na pasie ruchu, a także tempomatu z ogranicznikiem prędkości. W parkowaniu pomogą czujniki z przodu i z tyłu pojazdu.
Najnowsze komentarze