Chat with us, powered by LiveChat

Nowy Peugeot 208 – ceny i wyposażenie w Polsce

105 3 916

W coraz bardziej zuniformizowanym segmencie B, gdzie coraz trudniej o przyjemność z jazdy i świeżość koncepcji, marka PEUGEOT pokazała odmienne podejście i proponuje niezwykle atrakcyjnego nowego PEUGEOT 208.

Premiera nowego modelu miała miejsce na Salonie Samochodowym w Genewie w marcu br.– dzisiaj prezentujemy polską gamę i cenniki. Samochód można zamówić w polskim salonie od 53.900 zł.

Na polskim rynku ten wyjątkowy model będzie dostępny w atrakcyjnym finansowaniu Perfect Drive z ratą już od 399 zł netto miesięcznie.

Konfigurator na stronie internetowej zostanie uruchomiony w najbliższym czasie.

Sposób użytkowania samochodów ulega istotnym przemianom. Następuje przejście na nowe źródła energii i rodzaje napędu, dlatego nowy PEUGEOT 208 jest dostępny z trzema różnym napędami: elektrycznym oraz z silnikiem spalinowym benzynowym i wysokoprężnym. Wybór rodzaju napędu nie ogranicza sposobu użytkowania.

Nowa generacja PEUGEOT 208 doskonale wpisuje się w strategię wzbogacania wyposażenia gamy PEUGEOT, a jego zdecydowana stylistyka wnosi powiew młodości i energii.

Nowy PEUGEOT 208 to nie tylko nowatorska stylistyka, ale także inne nowości, jak nowej generacji system PEUGEOT i-Cockpit© 3D oraz liczne systemy wspomagania prowadzenia, które pochodzą z wyższych segmentów rynku.

Świat się zmienia, a przyszłość mnoży znaki zapytania. Motoryzacja, tak jak inne dziedziny życia, musi sprostać nowym wyzwaniom. Marka PEUGEOT, która może się poszczycić 208-letnią historią, wkracza zdecydowanie w erę transformacji energetycznej i prezentuje ekscytującą i dającą poczucie bezpieczeństwa wizję przyszłości: #UNBORINGTHEFUTURE.

Jednym z nowych elementów tej przyszłości jest nowy PEUGEOT 208. Młodzieńczy, spontaniczny, emanujący energią, ucieleśnia wartości marki PEUGEOT: najwyższe standardy jakości, precyzję, atrakcyjny wygląd i emocje. Atletyczny wygląd samochodu przywołuje sportowe skojarzenia i zapowiada wysokie osiągi. Dopracowana stylistyka i jakość podkreślają pozycjonowanie na rynku nowego modelu i doskonale wpisują się w strategię stałego wzbogacania wyposażenia gamy PEUGEOT.

Nowy PEUGEOT 208 pojawia się w samym sercu segmentu B. Wnosi wszystkie zalety, które składają się dziś na sukces gamy PEUGEOT – wyrazistą stylistykę oraz innowacyjność i zaawansowane technologiczne rozwiązania. To wszystko wyróżnia go na tle pozostałej oferty na rynku.

Nowy Peugeot 208 wkracza do niezwykle konkurencyjnego na polskim runku segmentu B dysponując bardzo silnymi atutami: porywającym designem, nowoczesnymi technologiami (między innymi najnowszą generacją PEUGEOT i-Cockpit® 3D) oraz możliwością wyboru układu napędowego elektrycznego lub spalinowego. Model ten bez wątpienia stanie się silnym graczem w segmencie i zdobędzie rzesze zadowolonych klientów, którym pozwoli na nowo odkryć przyjemność z prowadzenia samochodu – Paweł GAWRYLUK, dyrektor marki PEUGEOT w Polsce.

 

Nowy PEUGEOT 208 w pigułce

Design:

Zupełnie nowa konstrukcja zbudowana na modułowej platformie CMP. Platforma CMP, która dopełnia gamę platform Groupe PSA i jest przeznaczona do samochodów segmentów B i B+ to globalna, modułowa, lekka, aerodynamiczna oraz przystosowana do elektryfikacji i najnowszych technologii z zakresu systemów wspomagania prowadzenia baza do projektowania pojazdów Groupe PSA,

Zmienione wymiary zewnętrzne: długość +8 cm, wysokość -3 cm, rozstaw osi zwiększony o prawie 2 cm. Dzięki temu zmienione proporcje i możliwość osiągnięcia bardziej agresywnego wyglądu. Szerokość pozostaje bez zmian,

Charakterystyczne światła przednie z sygnaturą świetlną (wprowadzoną do gamy wraz z modelem PEUGEOT 508), czyli LED-owymi kłami po bokach samochodu. Zastosowanie lamp ECO Led oraz Full LED (oprócz wersji Like), aby ujednolicić wygląd gamy nowego PEUGEOT 208 i pozwolić cieszyć się klientowi atrakcyjnym designem w każdej wersji wyposażenia,

Charakterystyczne tylne światła w kształcie trzech pazurów lwa, które posiadają funkcję stałego świecenia, niezależnie od położenia pokrętła regulacji świateł,

Logo lwa pośrodku grilla i emblemat „208” na przodzie maski kontynuujący trend w designie marki PEUGEOT oraz hołdujący bogatej historii wzornictwa samochodów,

Spektakularne wnętrze z najnowszą generacją PEUGEOT i-Cockpit® 3D, czyli innowacyjną koncepcją stanowiska kierowcy, na którą składają się: kompaktowa kierownica (taka sama jak w większych PEUGEOT 3008 i 508), multimedialny ekran dotykowy (5”, 7” lub 10” w zależności od wersji) oraz umieszczony na linii wzroku kierowcy zestaw cyfrowych zegarów 3D wyświetlających informacje na podobieństwo hologramu z ekranem wysokiej rozdzielczości o przekątnej 12,3”.

Silniki i skrzynie biegów:

Silniki PureTech z filtrem cząstek stałych (GPF) o pojemności 1.2 l i mocach 75 , 100 oraz 130 KM,

Silnik BlueHDi (o mocy 100 KM) nowej generacji spełniający wymagania normy Euro 6 (z rozpowszechnioną na szeroką skalę technologią SCR, jeśli chodzi o silniki BlueHDi), które zapewniają poziomy emisji CO2 Best in Class,

Silnik elektryczny o mocy 100 kW (136 KM), który zapowiada erę elektryfikacji PEUGEOT, z akumulatorem trakcyjnym o mocy 50 kWh i zasięgiem 340 km wg procedury WLTP,

Skrzynia biegów EAT8, zbudowana we współpracy z japońską firmą Aisin AW, dobrze znana z innych modeli marki, wyposażona w dźwignię zmiany biegów Shift and Park by wire.

Nowe technologie:

Pakiet Drive Assist, unikatowy w tym segmencie i składający się z asystenta utrzymania środka pasa ruchu oraz adaptacyjnego tempomatu ACC Stop&Go. Dzięki temu połączeniu samochód wykrywa linie na drodze i utrzymuje samochód w stałej odległości między nimi, jednocześnie dostosowując odległość od pojazdu poprzedzającego, dzięki adaptacyjnemu tempomatowi,

System Full Park Assist – automatyczne parkowanie prostopadłe i równoległe. Po naciśnięciu i przytrzymaniu przycisku na dźwigni skrzyni biegów samochód operuje zarówno kierownicą oraz biegami, jak i pedałami przyspieszenia i hamulca.

Gama:

Nowy PEUGEOT 208 jest dostępny w Polsce w sprzedaży od dziś w pełnej gamie, składającej się z 5 wersji wyposażenia (Like / Active / Allure / GT Line/ GT – zarezerwowanej dla wersji elektrycznej) oraz pięciu układów napędowych.

Podstawowa wersja otwierająca gamę to jednostka benzynowa PureTech o mocy 75 KM połączona z manualną 5-stopniową skrzynią biegów w wersji Like, która zawiera już podstawowe wyposażenie aut segmentu B – klimatyzację manualną oraz ekran monochromatyczny 5” z radiem i Bluetooth. Cena: od 53.900 PLN*.

Wersja Active, to wersja popularna, w której klient ma większą możliwość personalizacji auta.

Wersja Allure, to wersja o charakterze „upper mainstream”, która pozwala na specyfikację samochodu na poziomie wyższych segmentów. Wieńcząca gamę wersja GT Line nawiązuje do samochodów typu GT i zawiera w wyposażeniu standardowym m.in. reflektory Full LED, 17” felgi aluminiowe, kamerę cofania, wyższy pakiet systemów wspomagania prowadzenia, sportowe fotele oraz bardziej agresywną stylistykę nadwozia. Dzięki tym elementom samochód nie odbiega wyposażeniem od segmentu premium.

Gama nowego PEUGEOT 208 z silnikami termicznymi dostępna jest do zamówienia od dziś – samochody pojawią się w salonach pod koniec roku. Wersja elektryczna będzie dostępna do zamówienia w ciągu kilku tygodni, a samochody w sieci dealerskiej będą do dyspozycji klientów w marcu 2020 roku.

*Cena brutto w Polsce, zawierająca podatek VAT.

 

POWER OF CHOICE

CMP/e-CMP: modularna i wydajna platforma

Nowy PEUGEOT 208 powstał na bazie najnowszej generacji platformy Groupe PSA, określanej skrótem CMP (Common Modular Platform). Przeznaczona dla segmentów B i C, nowa płyta podłogowa uzupełnia dotychczasową ofertę platformy EMP2 (Efficient Modular Platform). Jak wskazuje nazwa, platforma CMP jest modularna pod względem wymiarów i dostosowania do różnych jednostek napędowych. Tym samym jest przystosowana do różnych rodzajów napędu i pozwala przyszłym klientom na wybór silnika spalinowego (benzynowego, wysokoprężnego) lub elektrycznego. Jednym z głównych założeń i celów konstruktorów była efektywność rozwiązania. Nowa platforma przyczynia się do ograniczenia emisji CO2 nowego PEUGEOT 208 dzięki takim zabiegom jak:
– zmniejszenie masy (o 30 kg w porównaniu do platformy PF1),
– poprawienie aerodynamiki (wyrównanie płaszczyzny podwozia i zastosowanie regulowanych wlotów powietrza),
– zmniejszenie oporów toczenia (opony klasy A i ograniczenie oporów wywołanych tarciem mechanicznym elementów układu jezdnego),
– optymalizacja układów napędowych (poprawa wydajności procesu spalania, downsizing, ograniczenie oporów tarcia w układach mechanicznych, zmiana przełożeń skrzyni biegów i powszechne zastosowanie systemu Stop&Start).

Platforma CMP zapewnia również wyższy komfort i bezpieczeństwo:
– większy komfort akustyczny i termiczny w kabinie, zmniejszenie drgań elementów,
– dostępność systemów wspomagania prowadzenia godną wyższych segmentów i niespotykaną dotąd w segmencie B.

NOWY PEUGEOT 208 – zgodność z normą Euro 6.d

Nowy PEUGEOT 208 dysponuje szeroką gamą silników spalinowych najnowszej generacji, które spełniają normy Euro 6.d w przypadku silników benzynowych i Euro 6.d-Temp dla jednostek wysokoprężnych. Unikatowa w segmencie B oferta silników PureTech o mocy 100 i 130 KM jest dostępna z 8-stopniową automatyczną skrzynią EAT8.

Silniki benzynowe to 3-cylindrowe jednostki o pojemności skokowej 1.2 l:
– PureTech 75 S&S z manualną skrzynią biegów o 5 przełożeniach,
– PureTech 100 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach lub automatyczną skrzynią EAT8,
– PureTech 130 S&S z automatyczną skrzynią EAT8.

Silniki wysokoprężne to 4-cylindrowe jednostki o pojemności skokowej 1.5 l:
– BlueHDi 100 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach.

Nowy PEUGEOT e-208 w pełni elektryczny silnik

W 100% elektryczny napęd nowego PEUGEOT e-208 zapewnia dynamiczne przyspieszenie i ekscytującą przyjemność z jazdy:
– silnik o mocy 100 kW (136 KM) oraz moment obrotowy 260 Nm (dostępne przy każdej prędkości) umożliwiają natychmiastową reakcję samochodu,
– w czasie jazdy panuje cisza i nie ma wibracji,
– na centralnym ekranie wyświetlają się animowane grafiki, pokazujące np. tryb działania układu napędowego w czasie rzeczywistym.

 

IRRESISTIBLE
Nowy PEUGEOT 208 – wyrazista stylistyka, która budzi pożądanie

Nowy PEUGEOT 208 ma wyróżniający się, atrakcyjny wygląd i nie potrzebuje chromowanych ozdobników. Ma silną, ekspresyjną stylistykę i doskonałe proporcje nadwozia. Jest też świetnym przykładem strategii stałego wzbogacania wyposażenia całej gamy PEUGEOT.

Dłuższy, szerszy i niższy od obecnej wersji PEUGEOT 208, samochód nowej generacji ma wyróżniającą się, sportową sylwetkę, którą podkreślają długie i płynnie zarysowane linie nadwozia. Szerokie błotniki i obszerne kształty nadwozia dodają mu zmysłowości. Uwagę zwraca subtelna równowaga pomiędzy siłą i łagodnością.

Z profilu nowy PEUGEOT 208 wyróżnia się cofniętą przednią szybą, co umożliwiło wydłużenie i silniejsze wyprofilowanie maski. Tylna szyba boczna jest silnie pochylona i idealnie zrównana z linią tylnego nadkola, co podkreśla dynamiczny charakter samochodu. W wersji GT Line lub GT nadkola wyposażone są w lakierowane na czarno poszerzenia. Dzięki temu sylwetka nadwozia nabiera mocy, a koła stają się wizualnie większe. W wersjach z najbogatszym wyposażeniem 17-calowe felgi są zdobione przykręcanymi wkładkami, które można spersonalizować. Felgi poprawiają właściwości aerodynamiczne i zmniejszają masę elementów niepodwieszonych (-3,6 kg w każdym samochodzie).

Rozpoznawalny na pierwszy rzut oka przód samochodu zręcznie łączy elementy nawiązujące do stylistyki nowego PEUGEOT 508 w dolnej części nadwozia, z charakterystycznym układem świateł (zależnie od wersji) przypominającym ślady trzech pazurów. Zarys przedniego zderzaka tworzy jedna linia obejmująca w centralnej części wlot powietrza o unikatowym kształcie. Jest on harmonijnie wbudowany w zderzak z centralnie umieszczonym logo lwa PEUGEOT. Na przedniej części pokrywy silnika widnieje emblemat modelu – 208.

Tył nowego PEUGEOT 208, w nawiązaniu do modeli PEUGEOT 3008, 5008 i 508, został wyposażony w czarną listwę, która biegnie przez całą szerokość pokrywy bagażnika i łączy tylne światła z trzema śladami lwich pazurów, świecącymi się w dzień i w nocy (stale świecąca sygnatura świetlna). Zarys kształtów jest precyzyjny i przykuwa wzrok napiętą linią. W dolnej części zderzaka znajduje się również dyfuzor wykończony lśniącym czarnym lakierem oraz, w zależności od wersji silnikowej, uzupełniony chromowanymi końcówkami rury wydechowej.

Oprócz standardowych kolorów nadwozia i dachu Black Diamond, nowy PEUGEOT 208 oferuje szeroką paletę lakierów, które w pełni oddają jego silną żywiołowość i witalność:- żółty Faro – lakier metalizowany,
– niebieski Vertigo – lakier metalizowany trzywarstwowy,
– czerwony Elixir – lakier metalizowany z barwionym lakierem wykończeniowym, który potęguje głębię i nasycenie koloru. Doskonale podkreśla bryły nadwozia, a barwa lakieru nabiera blasku.

Nowego PEUGEOT e-208 można nieomylnie rozpoznać po zewnętrznych oznakach:
– osłonie chłodnicy w kolorze nadwozia,
– połyskującym logo lwa z kolorowymi akcentami, które zmienia odcień w zależności od kąta patrzenia,
– monogramie e-208 z tyłu i literach „e” na tylnych słupkach.

Nowy PEUGEOT 208 – high-tech, high-touch

Nowy PEUGEOT 208 czerpie inspirację z modelu koncepcyjnego PEUGEOT FRACTAL i wyposażony jest w nową generację systemu PEUGEOT i-Cockpit®. To nieodłączny element stanowiący część DNA marki PEUGEOT. Ma już ponad pięć milionów fanów.

Dla zapewnienia pełnej ergonomii, PEUGEOT i-Cockpit® w nowym PEUGEOT 208 wykorzystuje ten sam trzypoziomowy układ co w pozostałych modelach gamy PEUGEOT.

Wzrok: informacje pojawiają się idealnie na linii wzroku kierowcy. Zależnie od poziomu wyposażenia, na panelu wirtualnych zegarów PEUGEOT i-Cockpit® 3D ukazują się informacje odczytywane na dwóch poziomach.

Przed górnym ekranem cyfrowym informacje są wyświetlane na wzór hologramu. Są dynamiczne i pokazują się, w zależności od stopnia ich znaczenia, bliżej lub dalej oczu kierowcy. Dzięki temu czas reakcji kierowcy skraca się o około pół sekundy. W centralnej części, nad przełącznikami, znajduje się ekran dotykowy o przekątnej 5, 7 lub 10 cali, w zależności od poziomu wyposażenia lub wybranych opcji.

Dotyk: zastosowane materiały są miłe w dotyku, elementy wyposażenia są starannie dopasowane, a przyciski i przełączniki ergonomicznie rozmieszczone. Od poziomu wyposażenia Active (w zależności od kraju), deska rozdzielcza jest pokryta pianką i ozdobiona w centralnej części elementem, który przypomina karbon.

Kompaktowa kierownica pochodzi z modeli z wyższych segmentów (3008, 5008, 508). Nowy typ sterowania automatycznej skrzyni biegów EAT8 Shift and Park by wire jest intuicyjny i ergonomiczny. Łopatki pod kierownicą umożliwiają ręczną zmianę biegów bez wyłączania automatyki skrzyni.

Ciało: kabina jest jak kokon, który chroni pasażerów i kierowcę. Przednie fotele zapewniają wysoki komfort i stabilne podparcie.

Objętość i rozmieszczenie schowków w nowym PEUGEOT 208 były przedmiotem szczególnej uwagi projektantów. Oprócz kieszeni w drzwiach i schowka w desce rozdzielczej, w osi nadwozia samochodu występują trzy strefy (w zależności od wersji):
– obszerny schowek pod podłokietnikiem, pomiędzy przednimi siedzeniami,
– wnęka przed dźwignią zmiany biegów, gdzie można łatwo odłożyć przedmioty,
– pomysłowy, zamykany schowek w centralnej konsoli, gdzie można naładować indukcyjnie smartfon z dala od cudzych spojrzeń. Kształt tylnej części pokrywy zaprojektowano tak, by po jej otwarciu można było odłożyć smartfon.

Nowy PEUGEOT 208 – inteligentnie zbudowana gama

Gama nowego PEUGEOT 208 w Polsce obejmuje pięć poziomów wykończenia: Like, Active, Allure, GT Line i GT (zarezerwowany dla wersji elektrycznej).

Wersje o najbogatszym wyposażeniu – GT Line i GT wyróżniają następujące elementy stylistyczne:
– reflektory typu Full LED z charakterystycznym układem przypominającym potrójny ślad pazurów,
– poszerzone nadkola i listwy wokół szyb w czarnym błyszczącym kolorze,
– aluminiowe, diamentowane obręcze kół 17” z dekorami,
– kabina starannie wykończona detalami: czarną wykładziną dachową, przeszyciami, tapicerką w kolorze adamitu, możliwością wyboru ośmiu barw oświetlenia ambientowego, sportowymi fotelami, aluminiowymi pedałami.

Zarezerwowane dla PEUGEOT e-208 wykończenie GT odróżnia się wyraźnie takimi elementami, jak:
– ekskluzywna tapicerka z alcantary© w kolorze szarym Gréval połączona z tkaniną strukturalną,
– 17-calowe felgi ze specjalnymi dekorami ozdobnymi.

 

NEXT GENERATION TECHNOLOGY

Nowy PEUGEOT 208 – nadzwyczajne bezpieczeństwo

Nowy PEUGEOT 208, wyposażony w nowy system Drive Assist, otwiera drogę do prowadzenia półautonomicznego. Oferuje systemy wspomagania prowadzenia najnowszej generacji i na najwyższym poziomie w tym segmencie rynku:
– Adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go w wersjach z automatyczną skrzynią biegów EAT8 (lub ACC Stop&Go) z możliwością regulacji zalecanej odległości między samochodami. Podczas jazdy w korku ponowne ruszenie pojazdu następuje automatycznie, jeśli jego zatrzymanie trwało krócej niż trzy sekundy. W przeciwnym razie wystarczy wcisnąć pedał gazu lub przycisk pod kierownicą, by ponownie uruchomić funkcję. Funkcja może być aktywowana od prędkości 0 km/h. Funkcja dostępna w wersjach z manualną skrzynią biegów sprawia, że po hamowaniu, które zmniejsza prędkość poniżej 30 km/h, tempomat zawiesza działanie, a kierowca musi przejąć kontrolę nad samochodem, wciskając pedał sprzęgła i hamując do zatrzymania samochodu,
– system utrzymania środka pasa ruchu (LPA), przy czym kierowca ma wybór położenia samochodu na pasie (w powiązaniu z funkcją ACC Stop&Go),
– Full Park Assist z funkcją kontroli otoczenia Flankguard (w wersji z automatyczną skrzynią EAT8). System steruje automatycznie układem kierowniczym, pedałem gazu i hamulca, aby wjechać lub wyjechać z miejsca parkingowego,
– system automatycznego hamowania awaryjnego (AEBS) najnowszej generacji rozpoznaje pieszych i rowerzystów w dzień i w nocy przy prędkości od 5 km/h do 140 km/h i ostrzega kierowcę o ryzyku kolizji (FCW),
– system aktywnego monitorowania pasa ruchu (LKA Road-Edge) lub zjechania na pobocze koryguje tor jazdy od 65 km/h,
– system wykrywania zmęczenia kierowcy (DAA3) kontroluje czujność kierowcy w czasie długiej jazdy i przy prędkościach przekraczających 65 km/h. Kontrola odbywa się poprzez analizę niewielkich ruchów kierownicy,
– system automatycznego przełączania świateł drogowych (HBA),
– system monitorowania ograniczeń prędkości (SLI-ISA),
– system poszerzonego rozpoznawania znaków drogowych (ETSR – znak Stop i zakaz wjazdu),
– system kontroli martwego pola (ABSD – z funkcją korygowania toru jazdy). Funkcja ta działa powyżej prędkości 12 km/h,
– elektryczny hamulec postojowy.

Nowy PEUGEOT 208 – w pełni zintegrowany

Smartfon jest integralną częścią naszej codzienności, dlatego funkcja Mirror Screen w nowym PEUGEOT 208 jest kompatybilna z protokołami komunikacyjnymi MirrorLink™, Apple CarPlay™ i Android Auto™. Miejsce do indukcyjnego ładowania telefonu umieszczono w schowku konsoli centralnej. Ponadto w samochodzie może znajdować się do czterech gniazd USB (w tym jedno typu C).

Nawigacja 3D online TomTom® Traffic informuje w czasie rzeczywistym o ruchu drogowym i opcjonalnie o Strefach Niebezpiecznych.

 

Polski cennik nowego Peugeot 208

 

 

 

źródło: Peugeot Polska

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
17 Wątki komentarzy
88 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
58 Autorzy komentarzy
SindbadSławomirRrrRrrPiotr Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Romuś
Gość
Romuś

Bez jaj, co to za ceny. Hitu sprzedaży nie będzie.

Renomax
Gość
Renomax

To porównaj sobie z VW Polo…To dopiero zobaczysz hit sprzedaży.

Jonasz
Gość
Jonasz

VW Polo jest tańszy, co już opisałem w innym komentarzu.

jarek
Gość
jarek

polo zrobi 500 000 km a ten peugeot rozpadnie się po 100 000.

Seb
Gość
Seb

Polo z lat 90 XX wieku, owszem. Nowe auta, każdej marki, są już zupełnie inne.

jarek
Gość
jarek

jeżdżę Fabiami z 2011 r. z przebiegami 300 000 km – właściwie nic im się nie dzieje, wnętrza toporne i twarde plastiki ale nic nawet nie piśnie, dowolny PSA z takimi przebiegami od kilku lat rdzewieje na lokalnym złomowisku.
wystarczy zobaczyć serwisy ogłoszeniowe, PSA > 500 tys. km praktycznie nie znajdziecie.

Rrr
Gość
Rrr

No nie wiem Panie Krzysztofie a problemy z korozją w cactusie? Chyba sobie na forum cytrynki tego nie wymyślili. Nie ma to jak rzetelne dziennikarstwo.

ToJa
Gość
ToJa

co za bzdury „dowolny PSA”

jakoś moja znajoma dojeździła swoje 306, a potem 307 do takich przebiegów, gdzie „każde TDI by się rozpadło”. Diesle od PSA są atomowe.

Marek
Gość
Marek

Tak i ciągle problemy z wtryskami podziękuje.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Ej, naprawdę ręczne sterowane usterka w aucie segmentu b za 53900zł? To już bardziej opłacalna wersja active za 57900zł. Sensownym zakupem jest zakup wersji active z paroma dodatkami za cenę ok 61 tys. Silnik 75 KM i spalanie 5,5 dm3 – zbiornik 40 dm3 powinno być ok.

Slawo
Gość
Slawo

Ceny szokują, tak wiem, teraz jest taka tendencja na rynku, ale mimo wszystko przesadzili. Przy miernej polityce rabatowej Peugeota, Skoda nadal będzie odnosić sukcesy w Polsce :(

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Skoda zaczyna być w odwrocie ze względu właśnie na nadmierne ceny.

Renomax
Gość
Renomax

Rozumiem że stawiasz na równi Skodę i Peugota

Slawo
Gość
Slawo

Nie, ale w Polsce nadal cena ma największy wpływ na zakup auta.

jarek
Gość
jarek

pod względem jakości wykonania auta, wrażeń z jazdy i bezusterkowości Skoda jest kilka poziomów powyżej Peugeota.

Slawo
Gość
Slawo

@jarek widać, że nigdy nie siedziałeś w Skodzie, albo raczej we francuzie i dlatego tandeta wydaje Ci się cudem. Warto samemu porównać i otworzyć oczy na świat.

Marek
Gość
Marek

Też uważam że Skoda jest o wiele lepsza i bardziej opłacalna. Jeździłem Skoda i Pugiem. Skoda bije na głowę tą markę. Zwłaszcza z wytrzymałością jak to cały VAG

Slawo
Gość
Slawo

@Krzysztof przważnie to nabywcy Skody, którzy cały czas muszą u nas utwierdzać się w przekonaniu, że dobrze zrobili ponieważ każdego dnia po wejściu do Skody nachodzi ich zwątpienie. Na dodatek nie mogą się obejrzeć na parkingu za swoim autem, bo nie ma na czym cieszyć oczy.

Rrr
Gość
Rrr

Panie Krzysztofie nawet gdyby miał Pan rację to niech mi Pan wytłumaczy fenomen skody, że jeździ ich tyle po drogach. Niby przeszacowane a jednak świetnie się sprzedaje i jakoś francuzy nie mogą się przebić do flot w takiej ilości co przeszacowana skoda. Czemu tak jest? Żeby nie było, nie mam żadnego auta niemieckiej produkcji.

Piotr
Gość
Piotr

Fenomen w Polsce.

Marek
Gość
Marek

Bo Skoda produkuje porządne samochody za przyzwoitą cenę i niczego nie udaje czym nie jest jak Peugeot… Samymi oczami samochodu się nie kupuje.. Fenomen jest w tym że to praktycznie bezawaryjne samochody dlatego je ludzie od lat kupują

Zenon
Gość
Zenon

Masz na myśli tandetę francuskich wynalazków ?

Jonasz
Gość
Jonasz

Absurdalne ceny. 130-konna wersja GT Line jest droższa od 200-konnego Polo GTI. 150-konne Polo Highline z DSG jest tańsze o prawie 14 tysięcy zł – bez problemu wystarczy na doposażenie do poziomu Peugeota. A nawet jeśli nie, to Klient ma po prostu wybór. Peugeot będzie musiał udzielać wysokich rabatów, w przeciwnym razie ten model polegnie bardzo szybko.

Renomax
Gość
Renomax

Jesteś pewny tego o czym piszesz – bo nie wydaję mi się…

Jonasz
Gość
Jonasz

No mi się nie wydaje. Wystarczy wejść na stronę VW i sprawdzić, proszę:
http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2019_RP2019/polo.pdf?intcmp=cennik-polo

Renomax
Gość
Renomax

3 miesiące temu odbierałem 3008 GT w pełnym wyposażeniu i niby też miał być droższy od Tiguana – a wyszedł 20.tyś taniej. Przerabiałem to na własnej skórze więc wiem o czym piszę… Zawsze można wsiąść do nowego Passata który w środku wygląda archaicznie i powiedzieć że to stare najlepsze…To dlaczego ludzie używają tel.komorkowych , telewizji cyfrowej i.t.d. a w kółko klepią że do buku nudne vw są najlepsze – pytam się w czym ? W USA już dawno zrobiono pożądek z VW Audi i.t.d. a bojąca Europa całuje po dupie Merker i się z tego jeszcze cieszy… Ale Polak i… Czytaj więcej »

Zenon
Gość
Zenon

Ale bzdury pieprzysz.

Renomax
Gość
Renomax

Zenon podeprzyj swoją teorię konstruktywną wypowiedzią bo narazie to bzdury pieprzysz – na tyle Cię stać. ?

Koleś
Gość
Koleś

pewnie kupiłeś demówkę….

Renomax
Gość
Renomax

No tak…zamawianą przeze mnie, rocznik 2019 , 4 km przebiegu…
Gratuluję wiedzy …kupić to trzeba umieć.

Seb
Gość
Seb

A ja się zgadzam a Renomax. W rodzinie mamy scenica od nowości, 2007rok. Teraz mieliśmy zamawiać Dustera, podobnie jak w scenicu z 1.5dci. Kolega przekonał mnie do p2008. Kupił swojego w zeszłym roku z upustem 19000. Możliwe że taka jest polityka Peugeot, cena wywindowana ale są skłonni do negocjacji jeśli tylko klient umie się targować. Francuskie auta nie odstają jakością mechaniki od innych ale przewyższają zabezpieczeniem antykorozyjnym.

Jonasz
Gość
Jonasz

Ale o czym Ty piszesz? Co mnie obchodzi 3008 i jakiś wywód o VW i Audi. Fakt jest prosty – ceny katalogowe nowego 208 są wywindowane w kosmos i tyle. Nawet hothatch’e z tego segmentu mają wyjściowe ceny niższe – jak Polo GTI, czy Fiesta ST (chociaż ona akurat nie ma automatu). Polo z silniejszym silnikiem można kupić 14 tysięcy taniej. Jeżeli chcesz, to doposażysz, ale jeżeli nie chcesz, to 14k PLN zostaje w kieszeni. Choć tak naprawdę 1.2 PureTech 130 KM należało by bardziej porównywać do 1.0 TSI 115 KM, a wtedy robi się już przepaść. Albo Peugeotowi nie… Czytaj więcej »

Piotr001
Gość
Piotr001

Wow! Cóż za głębokie wnioski! Kup samochód i zaoszczędź 14 tysięcy. Co ja czytam? Pójdź dalej z tą swoją gospodarnością i odlicz straty po pierwszym, drugim i trzecim roku. A pózniej odkorkuj szampana i zacznij jeździć rowerem, bo najtaniej!

Jonasz
Gość
Jonasz

A to dobre :) Nikt nie mówi o oszczędzaniu. A rower nie jest konkurencją dla Peugeota 208 czy innego samochodu z tego segmentu. Porównanie konkurentów z tego samego segmentu pod względem ceny jest oczywiste. Jak rozumiem, mając do wyboru dwie pralki znanych producentów, o funkcjonalnościach, które cię zadowalają, nie patrzysz na ich cenę?

Piotr001
Gość
Piotr001

Mam ten życiowy komfort, że przy wyborze pralki, czy auta kieruje się też sympatią do marki, która mnie przez lata nie zawiodła. Aaaa! I najważniejsze! Za te twoje zaoszczędzone 14 tysięcy wnętrza do VW lepszego nie dokupisz. Jedni lubią oryginalność inni podążają za większością. Jak widzę Ty już wybrałeś i życzę ci w tym wyborze powodzenia. Pozwól, że pozostanę przy swoim.

Jonasz
Gość
Jonasz

Nie każdy ma ten komfort. A ci co go mają z reguły też liczą pieniądze. Co do wnętrza – kwestia gustu. Jednemu się spodoba 208, innemu Polo, a jeszcze innemu Kia Rio. Ty patrzysz subiektywnie przez swój pryzmat. Ja oceniam obiektywnie. Jeżeli marka Peugeot chce pozyskać nowych Klientów, to musi się czymś wyróżniać i wygląd na pewno nie wystarczy. Kto wie, może ten samochód będzie świetnie wykończony, wyciszony i w ogóle. Ale to zobaczymy jak samochód się pojawi. Póki co, nie zapowiada się to ciekawie. A co do mnie – ja nie wybrałem ani jednego, ani drugiego.

Max
Gość
Max

„PEUGEOT 208. Młodzieńczy, spontaniczny, emanujący energią, ucieleśnia wartości marki PEUGEOT: najwyższe standardy jakości, precyzję, atrakcyjny wygląd i emocje.”
Ble, ble, ble, ble a jeździ jak każdy w tej klasie. Współczesne samochody różnią się sposobem mocowania tabletu – w niektórych bardziej wystaje.

Tomasz
Gość
Tomasz

Dla wszystkich tych, których odstraszają ceny… Lepiej odczekać 2-3 lata i będzie taniej. To samo jest z nowym 508, który kosztuje prawie 200 tys.zł. A samochód w wersji coupe to auto dla kawalera ewentualnie bezdzietną parę… co gorsza w tej cienie mamy samochód, który nawet nie jest premium…

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Konkurencja wychodzi podobnie cenowo. Mówię o dolnych i średnich wyposażeniach a nie full wypas. Po drugie to nowość więc ceny są jak dla nowości. Peżot na naszym rynku i tak sprzedaży nie robi więc ceny mogą być dowolnie wysokie – pasjonaci się znajdą. Firmy raczej będą kupować 3008 i 2008.

Slawo
Gość
Slawo

Nie będzie, 3008 przez 3 lata nie zmienił cen.

TP
Gość
TP

Cennik bardzo po niemiecku. Jak to może być „tanie”, skoro Peugeot przewiduje 4 poziomy przedniego oświetlenia? 3 wielkości zbiornika paliwa? 3 rodzaje głównego wyświetlacza (w tym pierwszy raz od 15 lat monochromatyczny wyświetlacz dotykowy)? 3 poziomy zegarów/wyświetlacza zegarów? Ten samochód to musi być katorga w produkcji.

ŁukaszWwa
Gość
ŁukaszWwa

Jak w Peugeot świętowali sukces 3008 to chyba ktoś wypił trochę za dużo :)
Obecnie dobrze wyposażone 208 (wersja Active+) można kupić poniżej 50 tysięcy. Jak ktoś planuje zakup miejskiego autka, to chyba lepiej pofatygować się do salonu.

Darek
Gość
Darek

Hahaha powaliło ich z tymi cenami

Sindbad
Gość
Sindbad

Dla kogoś kto chce albo będzie się chciał wyróżnić to fajna propozycja. A wiadomo taki ktoś prędzej zapłaci tyle za ten samochód. Ale widać że Peugeot chce być PREMIUM za wszelką cenę. Tylko że nie tędy droga ustalanie tak wysokich cen samochodów. Premium nie zrobi się tylko cena. Ale jakością, prestiżem, wizerunkiem marki, obsługą klienta, nie zawodnościa. Jest tego trochę. Wielka szkoda że ten model mimo wszystko będzie niszowy. To pewnie nowe 2008 w wersji GT Line to będzie koszt 125-130 tyś zł.

Renomax
Gość
Renomax

A niby ile kosztuje T-Roc…mało ?

Sylwek
Gość
Sylwek

spokojnie do 90 tys można przebierać w VW!!!!

Jonasz
Gość
Jonasz

Konkurencją 2008 jest T-Cross, a nie T-Roc.

Noltie
Gość
Noltie

Jak tak się przyglądam poczynaniom Peugeota na naszym rynku to mam wrażenie, że szefostwo przyjeło politykę bialego kruka. Ceny z dupy, w zasadzie mogą być dowolnie wysokie a jacyś fanatycy się napatoczą. Najwyraźniej nikomu nie zależy na sprzedaży czy polularności. Ceny z kosmosu, marża będzie (to znaczy by była jak się sprzeda).

Slawo
Gość
Slawo

Mają małe moce produkcyjne, a zamówień z zachodu nie brakuje. Dlatego Polska jest olewana i mamy ceny europejskie.

Noltie
Gość
Noltie

Przy takich warunkach taka polityka miała by nawet sens z punkty widzenia producenta. Niestety ta filozofia nie bardzo ma racje bytu ze syrony klienta. Efekt bedzie taki jak napisalem wyżej, musi napatoczyć się fanatyk z kasą i tyle.

Wolfson
Gość
Wolfson

Może szefostwo PSA jest tak pewne sukcesu 208, że ustaliło kosmiczną marżę na każdym egzemplarzu i bardziej opłaca im się sprzedać mniej aut niż iść w statystyki.
Pewnie liczą również na dobrą sprzedaż Corsy, która ma bardziej uniwersalny charakter i celuje w nieco inną grupę docelową. To sprawia, że może być sprzedawana w niższej cenie, bo niższa marża zostanie zrekompensowana większym popytem na to auto.
Ja będąc na ich miejscu właśnie tak bym postąpił, bo mając w portfolio 3 marki warto stosować różne strategie sprzedaży i obserwować jak reaguje rynek.

Slawo
Gość
Slawo

Problem w tym, że czytając komentarze fanatyków, nawet im mija ochota na zakup.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Tak na marginesie… przejrzałem strony peżota i ciekawostka – nie znalazłem modelu rifter dla zwykłych prywatnych osób, brak cenników i brak w ofercie. Czyżby peżot tak wystrzelił z cenami że sprzedaż jest możliwa tylko firmom po sporych upustach? Jeśli podobne założenia są dla nowego 208 to peżot wkrótce pozamyka salony i stanie się sprzedawcą do flot, wynajmujących/leasingujących. To zła strategia cenowa. Albo wyniki sprzedaży pezota są tak dramatycznie niskie, że firma wycofuje się z rynku klienta prywatnego.

Slawo
Gość
Slawo

Stroną się nie sugeruj, a tym bardziej konfiguratorem – nadal są błędy, a niby aspirują do „premium”.

Rrr
Gość
Rrr

No nie wiem czy sprzedając jeden samochód firmie jedno osobowej można to zaliczyć do sprzedaży flotowej. Kiedyś Marek driver na youtube testując osobowego partnera wspomniał, że według statystyk peugeota większość nabywców partnera to firmy.

Sindbad
Gość
Sindbad

Peugeot nie jest i prędko nie będzie marka PREMIUM. Zestawcie sami model 208 np z Audi A1. Czyli samochodem marki Premium. Tak Audi A1 jest droższe. Ale przy odsprzedaży straci się dużo mniej. Wyższy prestiż też jest po Audi A1. Polityka rabatowa Audi bez porównania lepsza. Przykład drugi 508. Rywal Bmw Seri 3. Proste pytanie co wybieraćie? Przykład trzeci 3008. Rywal jakby nie było Volvo XC40. I wcale nie bardzo droższe. Nie chodzi mi o to żebym się czepiał Peugota ale sami widzicie jak dużo nawet BARDZO DUŻO IM BRAKUJE DO PREMIUM. Za wyjątkiem cen. Wielka szkoda.

Slawo
Gość
Slawo

W chwili debiutu 3008 było 2x lepiej wykonane od tatadetnego Q3. Ostatnio testowałem roczne A4, tak beznadziejnie prowadzącego się auta dawno nie widziałem. Megane III GT line ma lepszy układ kierowniczy i zawieszenie od standardowej A4. Zacznijcie sami testować, a nie pisać na podstawie wiedzy z Internetu. Tak, mnie też to zaskoczyło jakie bzdury wypisują dziennikarze tylko dlatego, że to Audi i przecież z urzędu jest najlepsze. Otóż gówno prawda, za przeproszeniem.

Sindbad
Gość
Sindbad

Jeden model ma lepsze właściwosci jezdne. A inny wykonanie i jakość. Tylko że teraz marki Premium muszą robić solidne samochody. Jest duża konkurencja. Sam ma Volvo XC40 i XC60. Nie są to samochody bez wad. Bo je mają. Tylko czymś się wyróżniają. I mają wysokie ceny bo to jest Premium i wiem za co płace. Jasne że nowe Q3 ciut sie lepiej prowadzi od XC40. A Q5 czy X3 lepiej się prowadzi od XC60 ale to wszystko to są nie żadne jakieś ogromne różnice. Jezdziłem 3008. Bardzo fajny samochód. Ale jak przyszło do ustalania finalnej ceny. To jak zapytałem o… Czytaj więcej »

Piotr
Gość
Piotr

Poszedłem :-)

Seb
Gość
Seb

A w Opolu na Armii Krajowej w zeszłym roku wszystkie upusty razem na 19000zł,(złomowanie starego, opony, serwis,dodatki wyposażenia itp) Peugeot 2008. Negocjować trzeba umieć ale trzeba też trafić do odpowiedniego salonu.

Sindbad
Gość
Sindbad

Tylko już w zeszłym roku było wiadomo że 2008 będzie mieć nastepcę. A ja mówiłem o modelu 3008 a nie o starym 2008 a to jest znacząca różnica. I 19 tyś rabatu na 3008 to raczej nie dadzą tyle. Chyba że w rozliczeniu da się im Ferrari heheheh

Mario
Gość
Mario

Nie wiem, czy jeżeli to było roczne audi i tak źle się prowadziło, z ilu mogło być pospawane. Po kilku peżotach i przygodzie z nowym audi -wcześniej użytkowaniem też C-klasę, wiem, że peżo nie jest wart tych pieniędzy. Bardzo niestabilny przy wyższych prędkościach, męczący w dłuższych podrózach . Wiem teraz jaka przepaść dzieli prawdziwe marki Premium od Francuzów, zresztą rynek to weryfikuje

Slawo
Gość
Slawo

Audi od dealera z przebiegiem 23kkm. Niestety jak nie dopłacisz sporo to w standardzie dostajesz szrot 2x przepłacając.

L
Gość
L

Marki Premium niestety mają to do siebie że za większość dodatków trzeba zapłacić. Ale dużo nawet powiem że bardzo dużo zależy od tego co jest wam faktycznie potrzebne. W salonie będą wam wciskać przeróżne rzeczy które kąpletnie wam się nieprzydadzą albo użyjecie ich 5 razy w roku. Prosty przykład jak brałem tego raczną XC60 to promocja na fotele z masażem. Ok na jezdzie testowej niby jakoś ten masaż słaby a był na maxa ustawiony. Ale masaż naprawdę słabawy. I za jedyne 5 tys zł. U Audi i Bmw to samo co u Volvo. To samo ogrzewanie postojowe 7 tys. Mam… Czytaj więcej »

Piotr
Gość
Piotr

Oczywiście że wybiorę Peugeota 508. Niby auto Hitlera ma jakiś prestiż? Pojebało cię?

Bartosz
Gość
Bartosz

Taki Peugeot wgl nie jest wart tej ceny. Zwłaszcza że zaraz coś się w nim zacznie psuć… Dlatego wybieram Volkswagena

Bartosz
Gość
Bartosz

Bezpieczniej kupić jakąś Toyotę albo coś z VAG

Robert
Gość
Robert

Peugeot za wysokie ceny oferuje tylko design. Nic poza tym; brakuje jakości, brakuje trwałości (o niezawodności nie wspomnę), materiałów wykończeniowych, dobrych jednostek napędowych, porządnego zawieszenia, pewnego prowadzenia, wreszcie nie ma też zaplecza serwisowego, nie dba o klienta, nie ma na koniec renomy na rynku wtórnym, za czym idą niskie wartości rezydualne . To nie jest marka, przywiązująca klientów na dłużej, to nie jest dbałość o obsługę pogwarancyjną. Nie ma nic, by stać się PREMIUM. I długo nie będzie. Piękne 3008, 508 …I kolejne 208 oraz 2008 kupią ludzie na 3 lata , bo ładne. I na tym ich przygoda z… Czytaj więcej »

Sindbad
Gość
Sindbad

Zgadzam się. Z trwałośćią nowych 3008, 5008 i 508 na razie ciężkawo powiedzieć bo to świeże modele. Peugeot musi wiele rzeczy naprawić aby być premium. W DS 7 Crossback już był miły ukłon dla nabywcy. Bodajże 4 przeglądy gratis. Jeśli mnie pamięć nie myli. Ludzie na takie rzeczy bardzo patrzą. Jasne że ktoś powie kupuje wypasione np Porsche za 800 tyś zł to co mi tam że mi dwa .przeglądy dadzą za darmo. Ok mały przegląd 911 to 8-10 tys zł. Duży 14-18 tys zł. Więc trochę zostanie. Na wczasy. Tacy ludzie dobrze licza pieniądze. Ja w Volvo na XC40… Czytaj więcej »

Sindbad
Gość
Sindbad

Nie chodzi o to żeby czepiać się na siłe Peugota. Tylko o to żeby nie szli tą drogą do bycia Premium co teraz bo to im w tym tylko przeszkodzi. Jasne że nowa marka Premium tylko sprawi że klienci będą mieć większy wybór. A to tylko dla nabywców plus. Samochody obecne Peugeot robi naprawdę piękne. I nie ma co się dziwić Panu Krzysztofowi że będzie marki bronił. Każdy fan i wielbiciel tak będzie robił. Samochody Francuskie mają swój urok i są naprawdę piękne.

Sławomir
Gość
Sławomir

Mam 5 letniego 208 i myślałem o wymianie na nowy model 208. Chcę tak jak teraz w miarę bogata wersję z silnikiem 100 KM. Ale nie dam 72 ty zł. Szaleństwo. Zmieniam markę, cena poza moimi granicami rozsądku.

Sindbad
Gość
Sindbad

To może być ciężko znalezć nową 208 w dobrej cenie. Mi taka naprawdę przeciętna konfiguracja wersji Gt line. Ta mi się najbardziej podoba to równe 90 tyś zł!!!!!!!!!!! A to już cena niestety nie do zaakceptowania. 2008 będzie mieć ceny pewnie wyjęte z kosmosu. I podstawowa wersja taka żeby tylko widniała w cenniku to będzie pewnie w okolicach 75-80 tys. A lepsza z dobrym wyposażeniem to pewnie 110 tys zł. GT Line będzie na pewno najładniejsza to ze 125-130 tys zł. Niestety ceny mają zaporowe.