Peugeot cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów we Włoszech. Francuska marka zajęła trzecie miejsce wśród najpopularniejszych marek w tym kraju a Peugeot 3008 był najchętniej wybieranym kompaktowym SUV-em.
Rośnie zainteresowanie marką Peugeot we Włoszech. Producent spod znaku lwa zanotował w lutym rekordowy 7,5% udział w rynku, na co wpływ miało odnowienie gamy produktowej pod koniec roku 2020 wraz z wprowadzeniem do oferty 3008 po face liftingu. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy, udział firmy wyniósł 7,2% (o 1,3 pkt procentowego więcej niż na koniec 2020 roku). Peugeot zajął trzecie miejsce wśród najczęściej wybieranych marek na rynku włoskim, biorąc pod uwagę zarówno pojazdy osobowe, jak i dostawcze. W segmencie aut użytkowych uzyskał 8% udział.
Duży sukces na rynku włoskim osiągnął Peugeot 3008, który trafił na szczyt rankingu najpopularniejszych SUV-ów segmentu C. Przez pierwsze dwa miesiące klienci we Włoszech zarejestrowali ponad 4000 egzemplarzy modelu. Z dużą częstotliwością z salonów dealerskich Peugeota wyjeżdżał również model 208 i 2008, które podniosły swoje pozycje w rankingu sprzedaży o odpowiednio dwie i trzy pozycje.
Francuska marka chwali się również znakomitym rezultatem sprzedaży na rynku aut elektrycznych i hybrydowych, na którym osiągnęła udział 7,6%. Oznacza to wyraźny wzrost w porównaniu z wynikiem 6,5% osiągniętym na koniec 2020 roku. Peugeot już wkrótce podda elektryfikacji wszystkie swoje samochody, zarówno osobowe, jak i dostawcze.
Źródło: Peugeot Italia
Najnowsze komentarze