Ofensywa SUV-ów Citroëna na targach Fleet Market

7 694

Podczas warszawskich targów Fleet Market Citroën zaprezentuje najnowsze modele SUV ze swojej gamy. Obok C3 Aircrossa i C5 Aircrossa odwiedzający będą mogli zobaczyć także Citroëna C3 i Berlingo.

Targi Fleet Market to wydarzenie skupiające przedstawicieli 10.000 firm z całej Polski, reprezentujących zarówno duże, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Co roku podczas targów można zobaczyć blisko 200 modeli samochodów – wiele z nich jest pokazywanych po raz pierwszy w naszym kraju. Fleet Market to także prezentacja całej gamy usług dla klientów flotowych: ofert finansowych, ubezpieczeniowych oraz usług i programów informatycznych.

Podczas tegorocznej edycji targów Citroën zaprezentuje cztery różne modele ze swojej oferty – obok najnowszej generacji użytkowego Berlingo będzie można zobaczyć model C3, cieszący się wielką popularnością wśród klientów flotowych, a także dwa SUV-y –uznany model C3 Aircross oraz debiutującego w tym roku Nowego SUVa Citroën C5 Aircross.

To właśnie te modele są głównym motorem napędowym wzrostu sprzedaży samochodów marki Citroën. W okresie styczeń-październik zwiększyła się ona o blisko 7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2018 r. Jeszcze bardziej obiecujący wzrost sprzedaży osiągnięty został w październiku tego roku – o 65 proc. w porównaniu z październikiem 2018 r. Dużą część z tego stanowią zakupy firmowe na REGON – od stycznia do października 2019 r. zarejestrowano w ten sposób o 12,6 proc. więcej samochodów osobowych z szewronami na masce niż w tym samym okresie rok wcześniej*.

Targi Fleet Market odbędą się w środę, 20 listopada, w halach Global EXPO przy ulicy Modlińskiej 60 (teren dawnych zakładów FSO) w Warszawie. Impreza ma charakter zamknięty i jest przeznaczona dla przedstawicieli firm i potencjalnych klientów flotowych.

*Dane na podstawie rejestracji wg SAMAR

Marka Citroën

Citroën jest od 1919 r. producentem szerokiej gamy samochodów, wyróżniającym się kreatywnością i śmiałością. Samochody tej marki charakteryzują unikatowy styl, zastosowanie najnowszych technologii i komfort jazdy. Modele takie jak nowy C3 czy nowy kompaktowy SUV C3 Aircross wnoszą powiew świeżości do świata motoryzacji. Citroën to marka popularna w najlepszym znaczeniu tego słowa. Jej podstawowym źródłem inspiracji są ludzie i ich styl życia. Hasło „Inspired by You” i wyjątkowe podejście do klienta są kwintesencją marki. Citroën wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów między innymi poprzez miejski concept store „La Maison Citroën”, stronę internetową Citroën Advisor czy też ofertę wynajmu samochodów (Citroën Rent&Smile oraz Earn&Drive). Citroën to 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażowej w niemal 80 krajach i ponad 1,1 mln sprzedanych w 2016 r. samochodów. To również 8 tytułów mistrza świata zdobytych przez konstruktorów w WRC oraz trzeci kolejny tytuł mistrza świata przyznany konstruktorom w WTCC w 2016 r.

 

 

źródóo: Citroën Polska

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
6 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
7 Autorzy komentarzy
KoloKoloKrzysztof GregorczykSouth-PLKolo Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Kolo
Gość
Kolo

Z całym szacunkiem do Citroena, ale ofensywa to za duże słowo. Dwa „suvy”, a prawdę mówiąc przednionapędowe crossovery, z czego jeden już stary, i pokraczny jak multipla. Ani napędu 4×4, ani mocy, ani hybrydy (przynajmniej w przypadku pokracznego „suva”). Ofensywę, to może zrobić Peugeot, tam wszystko jest jak trzeba, albo Opel, ale nie daciotroen (aż serce boli to pisać, ale niestety taka jest kondycja i pozycja tej legendarnej marki).

South-PL
Gość
South-PL

A do czego hybryda w SUVie? SUV nie jest autem miejskim, więc hybryda średnio wypada w ekonomi w czasie jazdy po autostradzie. C5 Aircross po autostradzie jeździ dzielnie i ekonomicznie. W teren to żaden SUV nie wjedzie. Chyba że pod pojęciem „teren” rozumiemy polną ścieżkę. W tak rozumianym terenie (kiedy ścieżka jest sucha) to poradzą sobie wszystkie SUV-y z PSA. Jak będzie błoto lub piasek i przewyższenia to już nie :). Jeździłem C5 aircross, jeździłem 3008 i 5008. Różnic jakiś gigantycznych nie zauważyłem. Peugeot jest droższy, trochę cichszy oraz bardziej napakowany asystentami (porównuje najwyższą wersję C5 i GT Line Peugeota).… Czytaj więcej »

Kolo
Gość
Kolo

Po pierwsze to nie jest SUV tylko crossover, a to ogromna różnica. Po drugie proszę sprawdzić ile hybryd w swoich crossoverach robi konkurencja, nie mówię już nawet o Toyocie. Po drugie tych suvów w Citroenie jest aż dwa. Oferta w porównaniu z Peugeotem i Oplem uboższa. Czemu uboższa od Peugeota mogę jeszcze zrozumieć, w końcu Peugeotowi nagle zachciało się być jak Audi, Volvo, Mercedes czy BMW klub Lexus, choć póki co cena wzrasta nieadekwatnie do oferty. Czemu uboższa od Opla? Tego nie rozumiem, dlaczego Citroen jest niżej pozycjonowany. Jest nowa corsa i nowa 208, wszystko dostępne, spalinowa, hybrydowa, elektryczna, i… Czytaj więcej »

South-PL
Gość
South-PL

Citroen C5 przedstawia jako SUV-a. Moim skromnym zdaniem, hybryda nie świadczy o nowoczesności :). I nie uważam jej stosowania za konieczne. Jak pominiemy temat hybrydy to zostaje nam bliźniacza technika dla całego PSA. A to że Citroen ma mniej o jakieś asystenta (których większość i tak kierowcy dezaktywują) czy o jakąś kamerkę – to chyba nie ma większego znaczenia. Stylistyka jaką wybrał Citroen – cóż – sprawa gustu, a o gustach nie dyskutujemy. Opel – jego oferta jak na razie jest kastrowana. Ale nie można tego zrobić zbyt raptownie. Są jeszcze w ofercie modele które niedługo zejdą, bo nie są… Czytaj więcej »

Kolo
Gość
Kolo

Do rzeczy napisane, ale z jednym się nie mogę zgodzić. Hydro nie było kłopotliwe, a już w szczególności hydroactive 3+ z ostatnich C5 i C6. Zawieszenia dużo trwalsze niż konwencjonalne, bardziej komfortowe, lepiej się prowadzące w łukach i po zakrętach, zapewniające stały prześwit nadwozia lub na życzenie kierowcy jego zmianę. To raczej krok w tył a nie postęp. Zgadzam się z tym, że Fiat będzie miał więcej do gadania, bo w tym globalnym koncernie liczyć się będzie tylko on i Peugeot. Opel pewnie skończy jak Citroen, jako marka tania, dostająca wszystko później, z wieloma opcjami niedostępnymi, choc nowa corsa temu… Czytaj więcej »