Podczas warszawskich targów Fleet Market Citroën zaprezentuje najnowsze modele SUV ze swojej gamy. Obok C3 Aircrossa i C5 Aircrossa odwiedzający będą mogli zobaczyć także Citroëna C3 i Berlingo.
Targi Fleet Market to wydarzenie skupiające przedstawicieli 10.000 firm z całej Polski, reprezentujących zarówno duże, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Co roku podczas targów można zobaczyć blisko 200 modeli samochodów – wiele z nich jest pokazywanych po raz pierwszy w naszym kraju. Fleet Market to także prezentacja całej gamy usług dla klientów flotowych: ofert finansowych, ubezpieczeniowych oraz usług i programów informatycznych.
Podczas tegorocznej edycji targów Citroën zaprezentuje cztery różne modele ze swojej oferty – obok najnowszej generacji użytkowego Berlingo będzie można zobaczyć model C3, cieszący się wielką popularnością wśród klientów flotowych, a także dwa SUV-y –uznany model C3 Aircross oraz debiutującego w tym roku Nowego SUVa Citroën C5 Aircross.
To właśnie te modele są głównym motorem napędowym wzrostu sprzedaży samochodów marki Citroën. W okresie styczeń-październik zwiększyła się ona o blisko 7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2018 r. Jeszcze bardziej obiecujący wzrost sprzedaży osiągnięty został w październiku tego roku – o 65 proc. w porównaniu z październikiem 2018 r. Dużą część z tego stanowią zakupy firmowe na REGON – od stycznia do października 2019 r. zarejestrowano w ten sposób o 12,6 proc. więcej samochodów osobowych z szewronami na masce niż w tym samym okresie rok wcześniej*.
Targi Fleet Market odbędą się w środę, 20 listopada, w halach Global EXPO przy ulicy Modlińskiej 60 (teren dawnych zakładów FSO) w Warszawie. Impreza ma charakter zamknięty i jest przeznaczona dla przedstawicieli firm i potencjalnych klientów flotowych.
*Dane na podstawie rejestracji wg SAMAR
Marka Citroën
Citroën jest od 1919 r. producentem szerokiej gamy samochodów, wyróżniającym się kreatywnością i śmiałością. Samochody tej marki charakteryzują unikatowy styl, zastosowanie najnowszych technologii i komfort jazdy. Modele takie jak nowy C3 czy nowy kompaktowy SUV C3 Aircross wnoszą powiew świeżości do świata motoryzacji. Citroën to marka popularna w najlepszym znaczeniu tego słowa. Jej podstawowym źródłem inspiracji są ludzie i ich styl życia. Hasło „Inspired by You” i wyjątkowe podejście do klienta są kwintesencją marki. Citroën wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów między innymi poprzez miejski concept store „La Maison Citroën”, stronę internetową Citroën Advisor czy też ofertę wynajmu samochodów (Citroën Rent&Smile oraz Earn&Drive). Citroën to 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażowej w niemal 80 krajach i ponad 1,1 mln sprzedanych w 2016 r. samochodów. To również 8 tytułów mistrza świata zdobytych przez konstruktorów w WRC oraz trzeci kolejny tytuł mistrza świata przyznany konstruktorom w WTCC w 2016 r.
źródóo: Citroën Polska
Najnowsze komentarze