poniedziałek, 27 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Opel

Opel – jakie nowości zobaczymy na targach we Frankfurcie?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2019-08-19
w Opel, Wiadomości
Czas czytania 5 minut
27 1
4
Opel Corsa
28
UDOSTĘPNIEŃ
79
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy

Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów

100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem

W dniach od 12 do 22 września odbędzie się Międzynarodowy Salon Motoryzacyjny IAA we Frankfurcie. Podczas targów zostanie wystawiony nowy Opel Corsa, Corsa-e, Grandland X Hybrid4, Astra po face liftingu oraz model Zafira Life.

Podczas tegorocznych targów we Frankfurcie markę Opel będzie można znaleźć na stoisku D31 w hali 11.0.

Opel Corsa i Corsa-e

Samochód, który powstał na tej samej platformie co druga generacja Peugeot 208 mierzy 4,06 metra długości i będzie oferowany z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi o mocy od 75 do 130 KM oraz w wersji elektrycznej. Opel Corsa-e jest napędzany motorem o mocy 100 kW (136 KM), który czerpie energię z akumulatora trakcyjnego o pojemności 50 kWh. Elektryczny Opel Corsa według norm WLTP potrafi pokonać na jednym ładowaniu dystans do 330 kilometrów.

Szósta generacja Corsy charakteryzuje się niższą masą własną i posiada nisko osadzony fotel, co nadaje pojazdowi bardziej sportowy charakter. W porównaniu do poprzednika producent dopracował m.in. zawieszenie oraz układ kierowniczy. Model będzie po raz pierwszy oferowany z matrycowymi reflektorami IntelliLux LED, a na pokładzie znajdziemy system czujników Flank Guard, 180‑stopniową panoramiczną tylną kamerę, asystenta automatycznego parkowania, a także alarm przedkolizyjny z funkcjami automatycznego hamowania awaryjnego i wykrywania pieszych, inteligentny tempomat i asystent utrzymania pasa ruchu.

Oferta rozwiązań multimedialnych w nowej Corsie obejmuje systemy od Multimedia Radio i Multimedia Navi z 7‑calowym kolorowym ekranem dotykowym po flagowy Multimedia Navi Pro z 10‑calowym ekranem dotykowym wysokiej rozdzielczości oraz w pełni cyfrowy kokpit w Corsie‑e. Jako opcja dostępna będzie usługa telematyczna „Opel Connect” obejmująca nawigację online, bezpośrednie połączenie z operatorem pomocy drogowej, system wzywania pomocy w sytuacjach awaryjnych oraz wiele innych funkcji.

Opel Grandland X Hybrid4

Kompaktowy SUV, Opel Grandland X Hybrid4 został wyposażony w nowy napęd hybrydowy koncernu PSA, który znajdziemy również w modelu 3008 oraz DS 7 Crossback E-Tense. Samochód wykorzystuje turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1.6 litra z bezpośrednim wtryskiem paliwa, który rozwija moc 147 kW (200 KM). Czterocylindrowa jednostka współpracuje z dwoma silnikami o mocy 80 kW (109 KM), które są zasilane litowo-jonowym akumulatorem o pojemności 13,2 kWh. Przedni silnik elektryczny jest sprzężony ze sterowaną elektrycznie ośmiobiegową przekładnią automatyczną. Drugi silnik elektryczny napędza tylną oś, zapewniając napęd na wszystkie koła załączany na żądanie.

Grandland X Hybrid4 będzie oferował cztery tryby jazdy — elektryczny, hybrydowy, AWD i sportowy. Na zasilaniu wyłącznie elektrycznym, z zerową emisją, samochód może przejechać do 52 kilometrów w cyklu WLTP. W Grandlandzie X Hybrid4 zastosowano układ hamowania regeneracyjnego, który odzyskuje energię wytwarzaną w czasie hamowania lub wytracania prędkości.

Opel Astra po face liftingu

Obok wspomnianych modeli podczas targów we Frankfurcie zadebiutuje odświeżony Opel Astra. Samochód został wyposażony w nowe jednostki napędowe opracowane w Rüsselsheim. Trzycylindrowe turbodoładowane silniki benzynowe o pojemności 1,2 oraz 1,4 litra rozwijają moc od 81 kW (110 KM) do 107 kW (145 KM) oraz maksymalny moment obrotowy od 195 do 236 Nm. Podstawowa jednostka jest standardowo łączona z sześciobiegową przekładnią manualną. W ofercie znajdzie się także przekładnię bezstopniową oraz nowy 9‑biegowy automat.

Nowy Opel Astra charakteryzuje się niższym współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym 0,26 zarówno dla wersji hatchback, jak i kombi Sports Tourer co pozwoliło na zmniejszenie emisji CO2 o 4,5 g na kilometr w cyklu WLTP.

Samochód został wyposażony w nową kamerę przednią oraz cyfrową kamerę cofania dostępną wraz z systemem Multimedia Navi Pro. Widok strefy za pojazdem wyświetlany na monitorze jest bardziej wyraźny i precyzyjny, a kontrast po zmroku został ulepszony. Dostępne są również inteligentne, nieoślepiające matrycowe reflektory IntelliLux LED. W kompaktowym modelu znajdziemy ładowarkę indukcyjną, opcjonalny system nagłośnienia Bose oraz podgrzewaną szybę czołową.

Opel Zafira Life

Na stoisku niemieckiej marki pojawi się nowa Zafira Life, która jest oferowana w trzech wersjach długości: Compact (4,60 m), Long (4,95 m) i Extra Long (5,30 m) i będzie dostępna nawet z dziewięcioma miejscami siedzącymi. Wysokość większości wersji nie przekracza 1,90 m, co pozwala na parkowanie w typowych garażach podziemnych.

Opcjonalnie, samochód można wyposażyć w dwoje elektrycznie przesuwanych drzwi bocznych sterowanych czujnikami reagującymi na ruch stopy.

Opel Zafira Life

Wnętrze Zafiry Life z nadwoziem Compact oferuje do 3600 litrów przestrzeni ładunkowej. W wersji Extra Long wartość ta rośnie do 4.900 litrów. Podróżujący mają do dyspozycji opcjonalny ruchomy stolik, tylne fotele z siedziskami o szerokości 48 centymetrów. Na pokładzie zainstalowano aktywny tempomat współpracujący z kamerą i radarem oraz elektroniczny układ kontroli trakcji IntelliGrip. Opcjonalnie Zafira Life może zostać wyposażona w dwuczęściowy panoramiczny dach i otwierane okno w tylnej klapie.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AstraCorsaGrandland XOpelzafira
Udostepnij14Tweet6Udostepnij2
Poprzedni

Nowy Peugeot 508 SW BlueHDi na europejskich trasach – część VI

Następny

Nowy Renault Triber – pierwszy test 7-miejscowego minivana

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Nowy Renault Triber – pierwszy test 7-miejscowego minivana

Peugeot e-Legend Concept

Peugeot e-Legend Concept – najpiękniejszy koncept ostatnich lat

Alpine A110 po tuningu. Coupe dostaje więcej mocy

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Mekes - Renault Koleos 4×4 185 KM dCi – bardzo oszczędny SUV. Opinie po 1,5 tysiąca kilometrów, ile pali naprawdę?
  • Kolo - Jak narodził się nowy Peugeot 408? Początkiem był projekt Manifesto 2015
  • Kolo - Szefowie firm energetycznych wzywają do natychmiastowego zmniejszenia zużycia paliwa, gazu i energii!
  • Kolo - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Kolo - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Szymon - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Truskawa - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Tomasz O - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Tomek - Jesteśmy na premierze prasowej nowego Peugeot 308 SW Hybrid
  • Duster1 - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy
  • Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • 100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem
  • Polska była o krok od uruchomienia fabryki Renault. Projekt przerwała wojna
  • System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • DS 7 Crossback 180 KM EAT8 – luksusowy SUV po 30.000 kilometrach. Opinie, spalanie, najczęściej używane wyposażenie
  • Szefowie firm energetycznych wzywają do natychmiastowego zmniejszenia zużycia paliwa, gazu i energii!
  • Kobiety za kierownicą: pędzą przed siebie na śmierć lub pewne kalectwo
  • Jak narodził się nowy Peugeot 408? Początkiem był projekt Manifesto 2015
  • Dobre noty dla Peugeot 308 HDi i Renault Arkany TCe 160. Stronniczy przegląd prasy: AUTO MOTOR I SPORT nr 07/2022


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
4
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.