Peugeot na swojej stronie internetowej prowadzi ankietę, za pomocą której bada zadowolenie klientów. To element przygotowań do zmian, związanych z mocniejszym wykorzystaniem internetu do sprzedaży samochodów. Badania mają też pomóc lepiej zrozumieć potrzeby klientów.
Ankieta pojawia się między innymi przy wyborze konfiguratora modeli. Zawiera szereg pytań, takich jak:
- Jaki jest główny powód Twojej wizyty?
- Czy udało się łatwo znaleźć potrzebne informacje?
- Czy poszukiwane informacje były jasne i zrozumiałe?
- Czy możesz powiedzieć, że strona, którą odwiedziłeś, odpowiada Twojemu wyobrażeniu o marce?
- Czy strona skłoniła Cię do zakupu Peugeota jako Twojego kolejnego samochodu?
- Jakie elementy na stronie należy zmienić? (informacje o marce, prezentacja pojazdów, gama elektryczna, zakup online, gama samochodów firmowych, inne itp.)
- Posiadasz już pojazd marki Peugeot?
- Interesuje Cię zakup samochodu?
- Płeć (Peugeot nazywa to rodzaj klienta)
- Do jakiej grupy wiekowej należysz?
Niektóre pola odpowiedzi, jak w przypadku pytania o to jakie elementy na stronie należy zmienić, są przygotowane w formie pól tekstowych z możliwością przygotowania szerszego opisu. Nie obyło się bez drobnych wpadek – pytanie „Rodzaj klienta”, w którym należy wybrać płeć powinno być jednak sformułowane właśnie jako Płeć.
Wiedza z ankiety posłuży modyfikacjom strony Peugeot. Swoje strony zmieniają również inne marki Stellantis, zgodnie z ogólnym dla koncernu planem rozwoju sprzedaży internetowej.
Ankietę można znaleźć na stronie Peugeot.pl wchodząc w konfigurator danego modelu.
Najnowsze komentarze