5. marca 2009, podczas pierwszej edycji Nagród za Jakość Obsługi Peugeota, Jean-Philippe Collin, dyrektor generalny, nagrodził najlepszych konscesjonerów z Francji, Niemiec, Hiszpanii, Włoch, Wielkiej Brytanii, Austrii, Belgii, Holandii, Portugalii i Turcji.
Celem tego przyznawania nagród jest nagradzanie największego wzrostu lub wysiłku włożonego w jakość obsługi; około 33 koncesjonerów z całej Europy było ocenianych w dwóch podstawowych czynnościach handlowych: sprzedaż samochodów nowych i obsługa posprzedażna. Laureaci zostali wybrani spośród koncesjonerów pierwszego kwartylu z bazy ich wyników satysfakcji otrzymanych łącznie.
We Francji, nagrodzeni koncesjonerzy to:
– Pascal Charron Dole, Ets SCAD (Groupe Chopard)
– François Labarthe Biscarosse, Ets Labarthe
– Gilles Juhel Strasbourg-Meinau, (Filiale vente Détails)
– Jean-Marc Prod’Hom Givors, Ets Moret (Groupe Chapuis)
Zwycięzcy zostali nagrodzeni za wzrost lub utrzymanie swoich wyników jakości obsługi sprzedaży aut nowych lub obsługi posprzedażnej w 2008 roku.
Nagrody za Jakość Obsługi będą przyznawane każdego roku i ich przeznaczeniem jest to by stać się elementem centralnego ożywienia jakości w naszej sieci w każdym kraju.
Przypominamy, że satysfakcja naszych klientów jest w centrum naszych priorytetów oraz że naszym celem jest obecność w 2010 roku wśród trzech pierwszych marek w jakości obsługi.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Mijal
Zabrakło Ci mocy? -> Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze