Peugeot niespodziewanie zaprezentował dziś nowe logo, które oznacza wejście marki w nową erę. Po raz pierwszy symbol zostanie wykorzystany w kolejnej generacji modelu 308.
Kroczący lew odchodzi do historii a jego miejsce zajmie głowa lwa szczerząca się w wielkim uśmiechu. Skąd taka zmiana? Peugeot zaznacza, że nie chce być już kojarzony z agresją, jak to miało miejsce do tej pory i rezygnuje ze wszystkiego, co ma związek z negatywnymi emocjami. Inspiracją dla stylistów odpowiedzialnych za nowe logo był bohater słynnego filmu „Król lew”.
Logo to tylko początek przejścia na drogę dobra. Kolejnym krokiem w kreowaniu nowego wizerunku marki będzie zmiana hasła reklamowego. Zamiast Motion and e-Motion, Peugeot zdecydował się zastosować bardzo podobne, ale bardziej radosne motto: Motion and Positive e-motion. Ostatnim etapem zmian ma być nowy styl samochodów, co może nie spodobać się sympatykom marki. Nie będzie już charakterystycznych reflektorów w kształcie zwierzęcych kłów i dużego grilla. Nowe światła będą wyrazem sympatii i życzliwości a osłona chłodnicy ułoży się w piękny, radosny uśmiech.
Najnowsze komentarze