Od 15. grudnia 2008 pięciu dystrybutorów testuje rezerwację on-line samochodów używanych. Ta możliwość odpowiada oczekiwaniom większości chętnych na samochody używane, z których połowa zaczyna poszukiwania auta w Internecie.
Peugeot jest zatem pierwszym producentem aut, który odpowiedział na oczekiwania tej grupy klientów, proponując internautom rezerwację samochodu po wpłacie kaucji w wysokości 300 euro. Dla potwierdzenia tej rezerwacji klient ma trzy dni, kiedy powinien podpisać druk zamówienia w punkcie sprzedaży.
Te działania będą rozwijane począwszy od 15. stycznia 2009. Peugeot otwiera więc pomost pomiędzy swoją siecią a klientami.
Przypominamy że Peugeot rozszerzył pomoc rządową o wybór samochodów używanych z sieci Okazji Lwa dla wszystkich wycofanych samochodów osobowych i dostawczych w wieku od ośmiu lat.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Mijal – Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze