Peugeot zanotował w tym kraju 122-procentowy wzrost sprzedaży nowych aut w pierwszym kwartale bieżącego roku w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i to w warunkach, gdy rynek w tym kraju spadł o 25%. Marka pozostaje w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych producentów samochodów w Brazylii i dzierży palmę pierwszeństwa w zakresie dynamiki wzrostu.
Peugeot utrzymuje stały wzrost sprzedaży w Brazylii w pierwszych trzech miesiącach roku. Zarejestrowano przez ten czas 9.841 nowych samochodów. Wynik oznacza wzrost o 122% w porównaniu do 2021 r. – to imponujące rezultaty, zwłaszcza w porównaniu z krajowym rynkiem, który skurczył się o 25%, z 376.460 zarejestrowanymi samochodami i lekkimi pojazdami użytkowymi. W samym tylko marcu na Peugeota przypadło 3.092 sprzedanych pojazdów z 2,3% udziałem w rynku.
Zobacz, jak w Brazylii radził sobie w tym samym czasie Citroën
W marcu firma Peugeot osiągnęła również kamień milowy w postaci przekroczenia poziomu 25.000 rejestracji swojego przebojowego modelu 208, od jego wprowadzenia na rynek we wrześniu 2021 roku. Model, który jest obecnie sprzedawany w wersjach z silnikami 1.6 Flex i elektrycznymi, charakteryzuje się unikalnym designem i bogatym pakietem standardowego komfortu. Jest też wyposażony w ciekawe elementy technologiczne, zastosowano w nim również ekskluzywne na brazylijskim rynku w tym segmencie rozwiązania Peugeot i-Cockpit® 3D i Driver Assist.
Tylko w marcu sprzedano w Brazylii 2.307 sztuk 208-ki w wersji Flex (czyli z silnikiem dwupaliwowym pozwalającym na zasilanie zarówno benzyną, jak i powszechnym w Ameryce Łacińskiej etanolem), w sumie 6.184 w ciągu kwartału od stycznia do marca 2022 roku. Sportowy styl hatchbacka marki skusił na tyle dużo klientów, że 208-ka zajmuje 3. miejsce w segmencie B z silnikami większymi niż 1.0.
„Rekordy sprzedaży i dobre wyniki na początku roku potwierdzają wspaniałą pracę wykonaną przez markę we współpracy z siecią dealerów. Są one odpowiedzią na naszą solidną strategię rozwoju Peugeot w Brazylii, skoncentrowaną na doświadczeniu i satysfakcji konsumentów. Nadal osiągamy doskonałe wyniki sprzedaży, nawet na bardzo wymagającym rynku” – powiedział André Montalvão, szef działu handlowego Peugeot Brasil.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot do Brasil
Najnowsze komentarze