Osiągnięcie poziomu 500.000 egzemplarzy wyprodukowanych w nieco ponad pięć lat jest przykładem komercyjnego sukcesu Citroëna C3 Aircross, modelu, w którym marka przenosi swoją filozofię do segmentu kompaktowych SUV-ów.
Fabryka w Saragossie jest jedynym zakładem produkcyjnym, w którym powstaje Citroën C3 Aircross. Nic więc dziwnego, że większość produkcji trafia na eksport – hiszpański rynek nie byłby w stanie wchłonąć takiej liczby samochodów. Aktualnie poza granice kraju trafia 84,1% produkcji. Citroëny C3 Aircross trafiają nie tylko na rynku europejskie, ale też do takich krajów, jak Japonia, Egipt, RPA czy Mauritius. W sumie są eksportowane do 55 krajów i miejsc docelowych na pięciu kontynentach. Główne rynki zbytu są jednak w Europie. To Francja, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania, Turcja i Niemcy.
Cechą charakterystyczną tego modelu od jego zarania jest personalizacja. Aktualnie dostępnych jest nawet 70 możliwych kombinacji wyglądu zewnętrznego, komfortu i technologii, z nie mniej niż 12 funkcjami wspomagającymi prowadzenie. Jak na miejskiego SUV-a Citroën C3 Aircross zachwyca przestronnością wnętrza i wszechstronnością, wspaniałymi elementami wyróżniającymi tego SUV-a. Posiada również najprzestronniejszy bagażnik w swojej kategorii o pojemności 520 litrów. W połączeniu z modułowością i zdolnością dostosowania się do bardzo zróżnicowanego terenu sprawia, że nowy Citroën C3 Aircross jest samochodem otwierającym się na nieskończone możliwości, zarówno w życiu codziennym, jak i w chwilach wypoczynku.
Przeczytaj nasz test Citroëna C3 Aircross
Nowy Citroën C3 Aircross doskonale wpisuje się w filozofię programu Citroën Advanced Comfort, w ramach którego ten aspekt samochodu wykracza poza zwykły komfort i obejmuje takie elementy, jak lekkość, użyteczna i intuicyjna technologia, przestronność wnętrza i modułowość. Celem jest przekształcenie każdego pojazdu w drugi dom dla znajdujących się na nim osób.
Niezależnie od tego, czy siedzi się za kierownicą, czy zajmuje inne miejsce w kabinie, ekskluzywne fotele Advanced Comfort zapewniają wyjątkowe wrażenia dzięki wysokiej gęstości skórze nappa i piance grubszej o 15 mm. Co więcej, są bardzo funkcjonalne dzięki przesuwanej tylną kanapie, którą w dodatku można podzielić na dwie niezależne części i przesunąć każdą z nich do przodu lub do tyłu o nawet 150 mm, a przedni fotel pasażera można złożyć, aby móc przewieźć ładunek o długości do 2,40 m.
Modułowość pozwala maksymalnie wykorzystać przestrzeń wewnętrzną tego SUV-a, zarówno na cotygodniowe zakupy, jak i podczas przeprowadzki, wakacji lub krótkich wypadów weekendowych. Bagażnik o pojemności 520 l, z dużym otworem i wygodną krawędzią załadunku, oferuje największą pojemność w swoim segmencie.
Sprawdź, ile kosztuje Citroën C3 Aircross w Polsce
Nowy C3 Aircross oferuje wszystkie technologie niezbędne do zapewnienia maksymalnego spokoju i bezpieczeństwa za kierownicą: 12 intuicyjnych technologii wspomagania jazdy, takich jak kolorowy wyświetlacz przezierny lub Grip Control z funkcją Hill Assist Descent oraz 4 technologie łączności, 9-calowy ekran dotykowy w połączeniu z nawigacją Citroën Connect Nav i bezprzewodowym ładowaniem smartfonów.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën, Francuskie.pl
Najnowsze komentarze