Wszystko to jest efektem tego samego przetargu zorganizowanego przez Urząd Zamówień Publicznych (UGAP). Najwięcej i0nów zdecydowały się zakupić EDF (875 sztuk), SPIE (400 egzemplarzy), Eolia (360 aut), wspomniany UGAP (300) i Bouygues (299 samochodów). Dodajmy, że w zdecydowanej większości będą to samochody w wersjach dwuosobowych, z możliwością przewożenia drobniejszych ładunków.
Peugeot przygotuje też we Francji, specjalnie pod kątem tych pojazdów, 324 centra obsługi biznesowej w celu jak najlepszej obsługi serwisowej wspomnianych aut.
Tym samym firma potwierdza swoją wysoką pozycję wśród dostawców samochodów elektrycznych. Prekursorem i0na był w połowie lat 90. XX wieku Peugeot 106 Electric. Dziś Peugeot jest jednym z kluczowych graczy na rynku aut o napędzie elektrycznym.
Do końca października firma zebrała już 2.500 zamówień, co jest zgodne z celami założonymi przez koncern. We Francji Peugeot posiada 32% rynku aut elektrycznych.
KG
Najnowsze komentarze