Używany Peugeot 508 I generacji z silnikiem HDi to popularny wybór wśród samochodów z rynku wtórnego. Oszczędny i niezawodny diesel, eleganckie wnętrze i – co może być dla wielu osób zaletą – sztywniejsze niż zwykle we francuskich samochodach zawieszenie to powód, dla którego jest tak chętnie kupowany. Ile kosztuje takie auto od pierwszego właściciela?
Przygotowaliśmy dla Was zestawienie 10 najtańszych oferowanych Peugeotów 508 z silnikiem diesla. Wszystkie deklarowane są przez sprzedawców jako pochodzące od pierwszego właściciela i bezwypadkowe – co oczywiście zawsze należy weryfikować podczas ewentualnych rozmów i zakupów.
Promocja! Skonfiguruj swojego nowego Peugeot 3008
Peugeot 508 I generacji charakteryzuje się elegancką sylwetką, która nie zestarzała się nawet dzisiaj. Wnętrze wykonane jest z dobrej jakości materiałów, uwagę zwracają m.in. dopracowane zegary. Fotele są wygodne, obszerne, do wyboru jest też wersja kombi, preferowana przez rodziny. Silnik HDi ma znakomite opinie, jest cichy, oszczędny i niezawodny. Ile to wszystko kosztuje? Sprawdźmy.
Zobacz więcej informacji i wpisów na temat Peugeot 3008.
10 najtańszych ofert Peugeot 508 HDi
Marka i model |
Silnik |
Rocznik |
Przebieg |
Cena |
Link do ogłoszenia |
|
1 |
Peugeot 508 |
2.0 HDi 140 KM |
2011 |
339.900 km |
25.900 zł |
|
2 |
Peugeot 508 |
2.0 HDi 140 KM |
2012 |
240.000 km |
28.900 zł |
|
3 |
Peugeot 508 |
2.0 HDi 163 KM |
2013 |
195.400 km |
32.900 zł |
|
4 |
Peugeot 508 |
2.0 HDi 163 KM |
2013 |
213.000 km |
32.999 zł |
|
5 |
Peugeot 508 |
1.6 HDi 115 KM |
2014 |
223.000 km |
34.500 zł |
|
6 |
Peugeot 508 |
2.0 HDi 150 KM |
2014 |
197.000 km |
36.900 zł |
|
7 |
Peugeot 508 |
2.0 HDi 150 KM |
2013 |
226.000 km |
37.700 zł |
|
8 |
Peugeot 508 |
2.0 HDi 140 KM |
2014 |
220.000 km |
37.999 zł |
|
9 |
Peugeot 508 |
2.0 HDi 163 KM |
2013 |
198.000 km |
39.800 zł |
|
10 |
Peugeot 508 |
2.0 HDi 163 KM |
2013 |
188.000 km |
39.800 zł |
Najnowsze komentarze