Citroën – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

„Przejechałem 1500 km w dwa dni i wiem jedno: robienie takiej trasy VW Golfem to głupi pomysł” – mówi właściciel Espace IV

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2025-10-06
w Wiadomości, Różne
Czas czytania 2 minut
13.7k
A A
32
renault espace iv 1 scaled Wiadomości

Stali czytelnicy Francuskie.pl to wiedzą – cenimy francuskie samochody. Za wygodę, komfort i brak zmęczenia po długiej jeździe. Potwierdza to między innymi pan Łukasz, właściciel Renault Espace IV, pokonał 1500 kilometrów w dwa dni Volkswagenem Golfem i podzielił się wrażeniami, które – jak sam przyznaje – nie są może odkrywcze, ale bardzo prawdziwe.

„Robienie takiej trasy Golfem to głupi pomysł. Polska niezmiennie piękna. I jak ktoś ma coś na drodze odwalić, to w 9 przypadkach na 10 będzie to kierowca BMW” – napisał w sieci. Brzmi jak typowe narzekanie po długiej podróży? Niekoniecznie. Bo kiedy inni użytkownicy zaczęli dopytywać, co właściwie w Golfie jest takiego, że nie pozwala wygodnie przejechać 750 km dziennie, pan Łukasz odpowiedział bez wahania: „Fotele i wyciszenie, a raczej jego brak. Ja robię takie trasy bardzo często, a nie raz do roku na urlop i jest to naprawdę uciążliwe ;) A Espace IV ma wybitnie wygodne fotele, dodajmy.”

Peugeot 408 – reklama

I trudno się z nim nie zgodzić. Volkswagen Golf – zwłaszcza w nowszych generacjach – jest samochodem poprawnym, ale pozbawionym charakteru. Ani nie daje przyjemności z prowadzenia, ani nie rozpieszcza komfortem na długich trasach. W tym kontekście komentarz o Espace IV – dużym, francuskim vanie z miękkimi fotelami, przestronnym wnętrzem i solidnym wyciszeniem – brzmi jak nostalgiczny powrót do czasów, kiedy samochody faktycznie projektowano z myślą o ludziach, a nie tabelkach w Excelu.

na podstawie wpisów na X – redakcja


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

1.7 45 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

renault master Wiadomości

Nowy Renault Master ponownie bezkonkurencyjny – „Best Large Van 2026” według Parkers

2025-11-10
renault twingo 1 Wiadomości

250 dziennikarzy z całej Europy obejrzało nowe Renault Twingo. Zielona ikona wraca na scenę!

2025-11-10

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 45-46/2025. Renault Captur bardzo ceniony przez właścicieli!

2025-11-10

Zaskakujące wyznanie w autobiografii nieżyjącego już szefa Renault

2025-11-09
Tagi: RenaultEspace
Udostepnij4748Tweet2967Udostepnij831
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości - gdy zacząłem chodzić fascynowały mnie koła samochodów. Citroën, Peugeot i Renault zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
32 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • hdi 2 scaled Wiadomości

    2.0 HDi – prawdopodobnie najlepszy silnik świata wciąż godny uwagi

    15064 udostępnienia
    Udostepnij 6026 Tweet 3766
  • Silnik PureTech 1.2 – różnice między wersjami 6.2 a 6.3. Co zmieniło się w nowszej generacji?

    2348 udostępnienia
    Udostepnij 939 Tweet 587
  • Polski promocyjny cennik nowych samochodów Dacia – listopad 2025.

    6429 udostępnienia
    Udostepnij 2572 Tweet 1607
  • Nowa Dacia C-Neo: kompakt, który może wstrząsnąć segmentem C za bardzo niską cenę

    4437 udostępnienia
    Udostepnij 1775 Tweet 1109

Testy samochodów

22. Nowy Peugeot 408 – pierwsza jazda Wiadomości
Testy

Test: Nowy Peugeot 408 – pierwsza jazda

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-04-27
citroen c1 4 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroen C1 1.0 68 KM – mały stylowy samochód do miasta

autor Jędrzej Chmielewski
2014-02-26
nissan townstar renault kangoo iii 1 scaled Wiadomości
Testy

Test czytelnika: Nissan Townstar: plusy, minusy i opinia po przejechaniu 10.000 kilometrów japońską wersją Renault Kangoo

autor Małgorzata Kozikowska
2024-03-19
Citroen C5 Aircross
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C5 Aircross 2.0 HDi 180 KM – czy komfort zawojuje rynek kompaktowych SUV-ów? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-02-19
renault grand kangoo 2025 13 Wiadomości
Testy

7-osobowe Renault Grand Kangoo. Jak to jest z tymi miejscami z tyłu?

autor Małgorzata Kozikowska
2025-09-17

Najnowsze komentarze

  • Vvvv - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Arczi_NH - Ile samochodów wyprodukowała Dacia w październiku 2025 roku w Rumunii?
  • Gundaz - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Inny Anonimowy - RAM Rampage: amerykański duch, brazylijska energia, europejski debiut
  • Robert - Używana Dacia Lodgy – niezbyt urodziwa, szalenie praktyczna i tania
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia

Zobacz też

Stellantis szykuje dwa nowe silniki hybrydowe 1.6 Turbo Full Hybrid i 2.0 Turbo Full Hybrid i PHEV?

Światowa premiera podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Moskwie 2018: showcar Renault Arkana

NEO-Petroeltech Rally Team przed Verva Street Racing

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
32
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz