W celu lepszego konkurowania na coraz bardziej wymagającym rynku usług posprzedażnych dwie marki koncernu PSA – Citroën i Peugeot – łączą swoje sieci serwisowe, które obecne były nie pod głównymi brandami, lecz jako odrębne stacje obsługi. Chodzi o założoną przez Citroëna w 2003 roku sieć Eurorepar oraz powstałą przed dwoma laty z inicjatywy Peugeota sieć Motaquip Car Service.
Eurorepar był dotychczas obecny w pięciu krajach w postaci sieci 1.350 serwisów. Motaquip Car Service miał 300 punktów. Teraz połączyły się one w jedną sieć, dzięki czemu łatwiej będzie im korzystać z efektu skali, a i działania marketingowe będą sensowniejsze. Nowa sieć funkcjonować będzie pod brandem Eurorepar.
Działalnie to ma zapewnić koncernowi PSA budowanie jeszcze lepszych relacji z klientami, którzy mają samochody starsze, niż pięcioletnie, bo to głównie do nich adresowana jest ta sieć serwisowa. Jednocześnie firma planuje otworzyć tę sieć na innych klientów i stworzyć wielomarkowe punkty serwisowe.
Nowa marka serwisowa ma łączyć zalety dwóch dotychczasowych sieci. Warto tu wspomnieć o wizerunku, reputacji, profesjonalizmie mechaników, system ocen on-line, bezpłatnej wycenie standardowych napraw, czy wreszcie stałych cenach napraw w skali ogólnokrajowej.
Jeśli więc będąc gdzieś w Europie będziecie potrzebowali pomocy technicznej i natraficie na serwis pod marką Eurorepar, to spokojnie możecie się do niego udać – w rozsądnej cenie naprawią Wam tam samochód zgodnie z know-how Grupy PSA.
KG
Najnowsze komentarze