Citroën Sport wprowadza markę Red Bull jako nowego partnera programu realizowanego w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA, w których Citroënami C4 WRC startują załogi Sébastien Loeb/Daniel Elena oraz Dani Sordo/Marc Marti.
Wizerunek marki Citroën, wybitne osiągnięcia zespołu Citroën-Total (3 tytuły mistrza świata konstruktorów i 4 kolejne tytuły mistrzowskie załogi Sébastien Loeb/Daniel Elena) oraz osobowości zawodników doskonale pasują do strategii Red Bulla, wynalazcy i światowego lidera produkcji napoju energetycznego, który zamierza nawiązać bliższą współpracę z rynkiem francuskim.
Olivier Quesnel, dyrektor zespołu Citroën Sport, z zadowoleniem zapowiada rozpoczęcie współpracy już 27 marca br. przy okazji Rajdu Argentyny – najbliższej rundy rajdowych Mistrzostw Świata. „Cieszymy się z pozyskania nowego partnera i pełni entuzjazmu przystępujemy do wspólnych działań. Silny i dynamiczny wizerunek naszych firm doskonale się uzupełnia. Zawieramy umowę partnerską, która przyniesie korzyści dzięki temu, że świetnie pasuje do dyscypliny, jaką są rajdy i do charakteru marki Citroën, konsekwentnie angażującej się w sport samochodowy.”
Red Bull GmbH, spółka z siedzibą w Fuschl am See pod Salzburgiem (Austria), działa w ponad 130 krajach. W swojej strategii umów partnerskich Red Bull stawia na rozwijanie współpracy z wybitnymi sportowcami oraz na wspieranie działań i projektów o charakterze nowatorskim.
Red Bull dołącza do dotychczasowych partnerów zespołu Citroën-Total w sezonie 2008, którymi są: Pirelli, Le Coq Sportif, Eurodatacar, Citroën Financement, Magneti-Marelli, Sabelt, Transalliance, OZ Racing i Météo France Sports.
CITROËN w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA:
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze