Renault Master otrzyma nowe rozwiązania w zakresie wodoru. Nowa architektura wodorowego vana, dostępna będzie w drugim kwartale 2024 roku i opiera się na technologii H2-TECH, zwiększających zasięg pojazdu.
Samochody dostawcze wymagają znacznie większych ilości energii niż auta osobowe. Jednym z rozwiązań, które jest brane pod uwagę dla nich jako docelowy nośnik energii jest wodór. Renault zaprezentowało właśnie nową generację architektury wodorowej dla swojego popularnego modelu Master.
Zobacz: Aktualności na temat samochodów Renault. Codziennie nowe, ciekawe informacje
- Zerowa emisjia
- Silnik elektryczny o mocy 78 KM (57 KM) i 225 Nm maksymalnego momentu obrotowego,
- Akumulator pokładowy o pojemności 33 kWh o napięciu systemowy, 400V,
- Ogniwo paliwowe wysokiej wydajności o mocy 30 kW,
- Zbiorniki wodoru w formie wiązek,
- Port ładowania 7,4 kW (możliwe ładowanie ze zwykłego gniazdka) dla architektury Dual Power,
- Tankowanie wodoru w 5 minut,
- Zasięg do 320 km w cyklu WLTC, z zachowaniem pełnego zasięgu w niskich temperaturach,
- architektura Dual Power zapewniająca zoptymalizowaną wydajność energetyczną,
- 3 wersje nadwozia: L2H2 10,4 m3 – L3H2 12,6 m3 – L3H3 14,4 m3.
- zwiększona ładowność do 1 389 kg.
- Homologacją N1 i N2,
Zobacz: testy samochodów Renault. Pomiary, opinie, spalanie
Ta nowa architektura uzupełnia obecną gamę Renault Master Van H2-TECH – L3H3, umożliwiając nowe konwersje: mobilny warsztat, auto laweta i wiele innych.
Zobacz: nowe samochody Renault. Promocje
Producent nie podaje informacji o trwałości ogniwa wodorowego.
źródło: Renault
Najnowsze komentarze