Renault osiąga znakomite wyniki jeśli chodzi o samochody dostawcze. Jest liderem tego segmentu w Polsce, bardzo dobrą sprzedaż w Europie ale też na innych kontynentach.
Samochody dostawcze Renault silnie przyczyniają się do wzrostu wartości marki Renault w wynikach pierwszego półrocza. Producent osiąga lepsze wyniki niż rynek, odnotowując dwucyfrowy wzrost sprzedaży o 21,5%, osiągając poziom 186.000 sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. W Europie Renault utrzymuje bardzo dobrą dynamikę, sprzedając ponad 144 000 sztuk, co stanowi wzrost o 25,4% na rynku, który wzrósł o 11,7% w ciągu pierwszych 6 miesięcy roku – poinformował producent.
W segmencie samochodów dostawczych Renault jest liderem rynku w Europie, osiągając 16,3% udziału w rynku od czerwca 2023 r., Ponadto we wszystkich segmentach, małych, średnich i ciężkich samochodów dostawczych produkty marki bronią swoich miejsc na podium.
Co ciekawe, poza Europą segment dostawczy Renault może osiągnąć nawet 10% wzrost. Szczególnie silny wzrost marka odnotowała w regionie Ameryki Łacińskiej, gdzie wyniósł +19% do 27.800 sztuk, co pozwoliło przekroczyć trend rynkowy wynoszący 11,9%.
Bardzo dobre rezultaty w tym segmencie to przede wszystkim wynik uważnej analizy potrzeb klientów i dostosowania oferty oraz usług towarzyszących do tego, co potrzebują podmioty gospodarcze. Pozytywny odbiór marki jest także zasługą sieci dealerów, którzy bardzo mocno angażują się w profesjonalną obsługę i rozwój usług zarówno okołosprzedażowych jak i utrzymania mobilności klientów.
źródło: Renault
Najnowsze komentarze