Renault Oroch Outsider Turbo trafił do redakcji magazynu El Carro Colombiano. Wyposażony w silnik 1.3 TCE oraz napęd 4×4 pickup dobrze sprawdził się w terenie, ale jak każdy samochód ma też swoje minusy. Co się nie spodobało a co było dobrze ocenione przez dziennikarzy?
Renault Oroch 1.3 TCE 4×4 został przetestowany na drodze pomiędzy Bogotą, stolicą Kolumbii a Bucaramangą. Testowano topową odmianę, Intens Outsider z napędem 4×4. Auto ma 21 cm prześwitu jeździ na 16” kołach AT a wyposażenie obejmuje m.in. czujniki parkowania i kamerę. Można go doposażyć w system kamer 360°. Wewnątrz znajduje się 8” ekran dotykowy i bezprzewodowe połączenie z Android Auto lub Apple CarPlay. Trochę oszczędzono na możliwościach podłączenia urządzeń, bo zamontowano tylko jeden port USB typu A. W porównaniu do Dustera w kabinie jest mniej miejsca na tylnej kanapie, z uwagi na lekkie wyprostowanie profilu kanapy. Ładowność pickupa wynosi 650 kg.
Pod maską znajduje się silnik 1.3 TCE o mocy 154 KM, współpracujący z napędem na wszystkie koła. 250 Nm momentu obrotowego sprawnie napędza auto – Oroch jest dynamiczny i przyjemny w jeździe. Przełożenia skrzyni biegów są krótkie do czwartego biegu. 4×4 działa tak, jak znamy to z Dustera: są tryby 4×2, 4×4 Auto oraz 4×4 Lock. Dużym plusem jest wysoki komfort jazdy.
Renault Oroch plusy:
- Reakcja silnika i skrzyni biegów
- Nośność
- Wykończenia drzwi wewnętrznych
- Oświetlenie zewnętrzne z zestawem Outsider
- Komfort zawieszenia w każdym terenie
- Działanie kontroli trakcji i stabilności
- Prześwit
- Apple CarPlay i Android Auto bezprzewodowo
Do poprawy
- Miejsce w drugim rzędzie siedzeń
- Brak pakietu ADAS i asystentów jazdy
- Niskie wyczucie drogi poprzez układ kierowniczy
- Czucie i działanie pedału hamulca
- Brak kurtynowych i bocznych poduszek powietrznych
- Tylko jeden port ładowania USB-A
- Szczelność syntetycznego ochraniacza skrzyni ładunkowej
źródło: El Carro Colombiano
Najnowsze komentarze