Renault India ogłosiło otwarcie 300 Centrów Rezerwacji Renault w całym kraju we współpracy z CSC Grameen e-Stores, spółką zależną CSC e-Governance Services India Ltd (CSC-SPV).
Dzięki tej inicjatywie Renault India i CSC dążą do zwiększenia dostępności w odległych regionach i zapewnienia klientom wiejskim możliwości łatwej i wygodnej rezerwacji wymarzonego samochodu Renault w ich okolicy.
Klienci mogą zarezerwować samochód Renault przy minimalnych formalnościach związanych z dokumentacją, skanując kod QR dostępny w najbliższym Centrum Rezerwacji Renault, dzięki czemu integracja cyfrowa na wiejskich obszarach Indii staje się rzeczywistością. Ogólnokrajowa sieć i usługi cyfrowe CSC jeszcze bardziej wzmocnią zasięg Renault India na obszarach wiejskich, w tym w odległych obszarach kraju.
Centra Rezerwacji Renault będą również służyć jako centrum informacji dla klientów, dostarczające wszelkich informacji związanych z produktem, jego funkcjami, przedziałem cenowym, możliwościami finansowania i ofertami obowiązującymi w danym momencie. Aby ułatwić sprawny handel elektroniczny na obszarach wiejskich, te centra rezerwacji są wyposażone w wysoko wykwalifikowanych przedsiębiorców na poziomie wsi (VLE), którzy odpowiadają na wszystkie zapytania dotyczące finansów i produktów oraz umożliwiają sprzedaż klientom końcowym na obszarach wiejskich pod jednym dachem.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault India
Najnowsze komentarze