sobota, 2 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Renault Trucks dostarczy pierwszy w pełni elektryczny samochód dostawczy z dźwigiem dla Grupy Noblet

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-03-04
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
73 1
1
63
UDOSTĘPNIEŃ
211
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine

Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora

Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault

Wprowadzając na rynek szeroką gamę elektrycznych samochodów ciężarowych przeznaczonych do dystrybucji (transportu towarów), Renault Trucks kontynuuje przechodzenie na transport o zerowej emisji i produkuje pierwszą ciężarówkę elektryczną przeznaczoną do zaopatrzenia w miejscu pracy. Grupa Noblet, która jest zaangażowana w rygorystyczną transformację energetyczną, ma wkrótce odebrać pierwszy egzemplarz modelu D Wide Z.E. wyposażony w wywrotkę i dźwig.

Renault Trucks i Noblet Group robią ważny krok w kierunku transportu o zerowej emisji. Producent ciężarówek ma dostarczyć 26-tonowy D Wide Z.E. 6×2 z kierowaną tylną osią, wywrotką i dźwigiem dla Grupy Noblet. Ten w pełni elektryczny pojazd jest wyposażony w zestaw czterech akumulatorów o pojemności 66 kWh.

Zmniejszenie zanieczyszczenia powietrza i hałasu w miastach

Dzięki niskiemu poziomowi hałasu i braku emisji spalin, Renault Trucks D Wide Z.E. doskonale nadaje się do użytku w miejscu pracy, szczególnie w środowisku miejskim i podmiejskim.

Na placach budowy żurawie i wywrotki, które wymagają nieprzerwanej pracy silnika, będą teraz eksploatowane bez emisji CO2 i hałasu. W ten sposób znacznie poprawi się komfort pracowników i jakość życia mieszkańców. Korzystanie z pojazdów elektrycznych na miejscu eliminuje również jeden z problemów związanych z jazdą w terenie, jakim jest wzbijanie się kurzu: nie ma konieczności montażu pionowego układu wydechowego.

W przypadku dostaw w miejscu pracy pojazdy gamy Renault Trucks Z.E. spełniają wymagania środowiskowe obszarów miejskich o ograniczonym ruchu.

Właśnie ten „zerowy poziom emisji w użytkowaniu” chce osiągnąć firma Noblet, która wynajmuje maszyny i pojazdy robocze wraz z kierowcami. Już widzi w tym przewagę komparatywną: „Niektórzy klienci w niektórych miastach regionu paryskiego, w przypadku konkretnych miejsc pracy, będą gotowi zapłacić więcej za sprzęt, który jest głównie bezemisyjny, a przede wszystkim cichy. Ponadto we Francji korzystamy z dodatkowej amortyzacji, która stanowi nieco ponad 10% ceny zakupu”- wyjaśnił Laurent Galle, dyrektor generalny Noblet.

Autonomia doskonale dostosowana do użytku miejskiego i podmiejskiego

Grupa Noblet wybrała model D Wide Z.E. wyposażony w cztery zestawy akumulatorów 66 kWh, które można naładować w mniej niż 10 godzin z gniazda o mocy 22 kW i w mniej niż 2 godziny z szybkiej ładowarki (150 kW).

Pojazd, który będzie używany w regionie paryskim, można łatwo ładować w pobliżu miejsc operacyjnych lub na kilku stacjach w Paryżu, które są odpowiednie dla pojazdów przemysłowych. Na przykład częściowe doładowanie w ciągu jednej godziny (22 kW) zapewni dodatkowe 15-20 km, dzięki czemu to rozwiązanie będzie idealną technologią do użytku miejskiego.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault Trucks

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: D WIDERenaultRenault TrucksZ.E.
Udostepnij25Tweet16Udostepnij4
Poprzedni

Nowy Peugeot 3008 najpopularniejszym SUV-em we Włoszech!

Następny

Grób krewnych Andre Citroëna w Warszawie zostanie odnowiony

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Grób krewnych Andre Citroëna w Warszawie zostanie odnowiony

Carlos Tavares: Stellantis ma być siłą przełomową w branży motoryzacyjnej

Jakiego SUVa wybrać? Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 09/2021

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Dudek - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Kasia - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?
  • piotr - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Kasia - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Łukasz - Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Slawo - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki
  • Piotr001 - Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki
  • Piotr001 - Peugeot o 408: „na razie nie mamy żadnej konkurencji”
  • Slawo - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Johnny - Dacia zawiesza produkcję w swojej fabryce. Jak długo potrwa przerwa?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Cztery nowe nominacje w zarządzie Alpine
  • Nowa Dacia Duster i Sandero z LPG powracają do konfiguratora
  • Miłośnicy Francuzów zjechali do Osady Puszczańskiej. Rozpoczyna się zlot marek Citroën, Peugeot i Renault
  • Kartka z kalendarza: Peugeot 601 – mija 85 lat od prezentacji modelu
  • Polski rynek nowych aut po pierwszym półroczu 2022 roku
  • Nowe władze Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna w Polsce oraz Stowarzyszenia Dealerów Samochodowych Marki Peugeot
  • Peugeot – wiodąca marka w czerwcu 2022 roku na rynku hybryd plug-in w Hiszpanii
  • DS 4 z dwoma nagrodami od profesjonalistów
  • Peugeot 408 się spodobał! Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 26/2022
  • Citroën ë-C4 i C3 Aircross w wersji specjalnej – zamówisz tylko on-line! Tylko 50 szt.


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.