Marka Renault została laureatem Trofeum Dynamiki Sprzedaży przyznanego podczas 44. edycji trofeów magazynu Automobile. Ivan Segal, dyrektor sprzedaży Renault France, odebrał nagrodę w czwartek 7 marca.
L’Automobile Magazine, wiodący francuski miesięcznik motoryzacyjny, powstał w 1946 roku. Od ponad czterdziestu lat magazyn nagradza najbardziej niezwykłych graczy i sukcesy w sektorze motoryzacyjnym. Każdego roku zespół redakcyjny wybiera finalistów w różnych kategoriach, a następnie daje czytelnikom i internautom możliwość głosowania na zwycięzców.
Po zdobyciu w ubiegłym roku trofeum za zarządzanie energią w uznaniu za zaangażowanie w ekoodpowiedzialność i efektywność energetyczną, 7 marca 2024 r. Renault zdobyło trofeum za dynamikę sprzedaży w 44. edycji nagród magazynu L’Automobile.
Trofeum to wieńczy rok 2023 skoncentrowany na poszukiwaniu wartości dodanej, rekonkwiście i elektryfikacji segmentu C. Renault jest najlepiej sprzedającą się francuską marką na świecie.
„Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tej nagrody, która świadczy o zaufaniu, jakim obdarzyli nas czytelnicy i internauci magazynu L’Automobile. To trofeum podkreśla również jakość pracy wykonywanej codziennie przez zespoły Renault i naszą sieć. Z sześcioma modelami, które zostaną wprowadzone na rynek w 2024 roku, w tym Scénic E-Tech electric, który właśnie został wybrany „Samochodem Roku 2024″, kontynuujemy naszą ofensywę, aby zaoferować naszym klientom najlepszą gamę.” – powiedział Ivan Segal, dyrektor sprzedaży Renault Francja.
Najnowsze komentarze