Hybryda jest to technologia, która uważamy za przejściową, ponieważ nie osiągnie zero emisji CO2 – poinformował dyrektor ds. operacyjnych na konferencji w Wersalu. Jednakże, „jesteśmy bardzo świadomi tej technologii, mamy wiele projektów badawczych, które dążą do tego, co nazywamy hybrydą niskich kosztów” – powiedział. Hybryda w wersji light już wkrótce w Renault?
Celem jest osiągnięcie emisji CO2 mniejszej niż 100 gram w 2016 roku. Do roku 2020 Renault chce osiągnąć mniej niż 80 gram. W ciągu trzech lat nowe silniki benzynowe generacji TCe i dCi wyposażone w system Stop & Start będą jeszcze bardziej przyjazne środowisku.
Tani system hybrydowy będzie realizowany na bazie technologii Nissana. Renault chce w ten sposób pokonać dystans technologiczny do innych producentów. Wkrótce powinniśmy poznać dalsze szczegóły planu producenta.
Źródło: Auto Addict
Najnowsze komentarze