Marki Lapierre i Alpine, będące od dwóch lat partnerami, prezentują nowy rower górski ze wspomaganiem elektrycznym, GLP III SE, będący najnowocześniejszą innowacją sportową. Jego konstrukcja czerpie wzorce wprost z Alpine A110 R: kolory, lekkość i wysoki poziom wydajności. Dostępny w czterech rozmiarach (S, M, L i XL) oraz w limitowanej edycji 300, rower górski GLP III SE jest wyceniany przez Lapierre na 11.499 euro z VAT.
Śmiałość, innowacyjność i doświadczenie to silne wartości, które marka rowerowa z Dijon dzieli z francuskim producentem samochodów. Ta współpraca między dwiema symbolicznymi i historycznymi firmami francuskiego przemysłu ma na celu przesunięcie granic wydajności i inżynierii. Rezultatem są wyjątkowe rowery o unikalnym designie i nastawione na rywalizację.
Zobacz: wiadomości motoryzacyjne. codziennie aktualne i nowe
GLP III SE jest drugim modelem sygnowanym przez Lapierre x Alpine i pierwszym elektrycznym rowerem górskim w ramach partnerstwa. Pierwszym rowerem, który powstał w wyniku tej współpracy w 2022 roku, jest Aircode DRS Alpine, rower szosowy będący synonimem zaawansowanej technologii i aerodynamiki.
Inspirujący projekt i kolor
GLP III SE jest inspirowany kodem kolorystycznym premiery Alpine A110 R: eleganckie połączenie Matte Racing Blue i Deep Black na ramie. Projektanci Lapierre i Alpine pracowali ramię w ramię nad tym projektem, aby zapewnić optymalne połączenie tych dwóch światów.
Zobacz: testy samochodów nowych i używanych. Opinie, pomiary, spalanie
Skrupulatna praca nad karbonowym materiałem, składającym się głównie z jednokierunkowych włókien IM/VHM, oznacza, że rower jest lekki i responsywny, a jednocześnie sztywny i wytrzymały, odzwierciedlając prowadzenie i dynamikę A110 R.
Projekt GLP: praca z grawitacją
Zrodzony z chęci ponownego przemyślenia koncepcji elektrycznego roweru górskiego, projekt Gravity Logic, uruchomiony w 2017 roku, zrewolucjonizował rynek rowerów górskich ze wspomaganiem elektrycznym dzięki unikalnej na skalę światową koncepcji: maksymalnemu obniżeniu mas wokół środka ciężkości. Pojęcie wagi staje się względne, układ kierowniczy jest „lekki”, a rower „inspirujący i prowokujący do zabawy”.
Ekstremalna wydajność
Idealnie dopasowany do wyścigowej filozofii i ducha trzeciej generacji GLP, nowy silnik Bosch Performance Line CX Race z limitowanej edycji generuje więcej mocy niż poprzednie modele dzięki trybowi „Race”. Zgodnie z podstawową koncepcją, akumulator (725 Wh) pozostaje dostępny na zewnątrz i zawsze można go łatwo wyjąć.
Rower można kupić we Francji
Najnowsze komentarze