Z usług bielskiego tunera francuskiej marki Renault firmy 2Brally skorzystają cztery załogi. Po raz pierwszy na trasach rajdowych pojawi się uczestnik Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski – Kamil Baczyński. Na prawym fotelu Kamila w domowym rajdzie zasiądzie Jakub Kaszuba. Nie dość, że debiut na odcinkach specjalnych Rajdowego Pucharu Polski, to od razu załoga zaprezentuje się kibicom w fabrycznym Renault Clio R3.
Stawkę RPP uzupełni startująca od początku sezonu, lojalna zespołowi 2Brally, warszawska załoga w składzie Jan JJ Dembski i Bartłomiej Bartecky Pawlik. Za kierownicą Renault Clio Ragnotti walczyć będą w klasie N3.
Come back z 2Brally podczas wymagającego Rajdu Rzeszowskiego zaliczy Piotr Witkowski i Jerzy Muskalski. Bronią załogi regularnie startującej w RPP będzie Renault Clio PH2 zakupione początkiem bieżącego sezonu, a wcześnie budowane przez 2Brally dla Jurka Pary.
Stawkę zamyka (a raczej otwiera) Jerzy Para i Michał Piskorski. Jedyna załoga z 2Brally biorąca udział w cyklu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Jurek i Michał wystartują Renault Twingo R2 będącym pilotażowym startem w ramach projektu Renault ZDUNEK Twingo R2 Cup 2012 wspieranego przez największego koncesjonera marki Renault w Polsce – Renault Zdunek oraz Renault Sport.
Bartłomiej Boruta – 2Brally – „Bogato i to prawda. Cztery samochody w zespole, to i tak chyba najliczniejszy zespół na 20 Rajdzie Rzeszowskim. Nie ma co do tego wątpliwości. Mogło być jak zwykle bywa lepiej. Tyle tylko, że teoretycznie, bo tak trochę wyszło po polsku. Plan zakładał sześć samochodów na moim ulubionym Rajdzie Rzeszowskim. W trakcie stanęło na czterech samochodach Renault, bo ktoś myślał, że będzie dobrze ale wymyślił sam znacznie lepiej. Kolejny chciał jeszcze bardziej, ale doradzili, że samemu będzie taniej. Trochę mówię z przekorą, ale tak jest u nas na krajowym podwórku i rady na to nie ma. Jedyna chyba rada – czekać, aż dojrzejemy do zwyczajów zachodnich. Kompletnie u nas bowiem inaczej, niż w Europie. Wypowiedź chyba długa, ale i załóg niemało. Ponadto każda z załóg nie tylko wymaga, ale i zasługuje na zdanie komentarza. Cieszę się, że Kamil Baczyński zaufał nam po wyścigach górskich i zasiadł za kierownicą Clio R3 na rajdzie przekonując do tego swojego pilota – Jakuba Kaszubę i sponsorów. Cieszy nie mniej fakt powrotu Piotra Witkowskiego i Jurka Muskalskiego. Po współpracy z innymi warsztatami przekonał się chyba do naszego profesjonalizmu, zaangażowania i dbałości o najmniejszy szczegół, który nie jest w rajdach co prawda gwarancją, ale pozwala na minimalizację ryzyka, a co za tym idzie metę i wynik. Mimo niepowodzenia na ostatnim rajdzie i niestety sporych kosztów, do rywalizacji w Rzeszowie wraca Janek JJ Dembski i Bartek Bartecky Pawlik. Lepsza znajomość Clio i wielka wola walki pozwoli z pewnością chłopakom mijać domy, okna i parapety z większą skutecznością niż ostatnio. W priorytetowym dla nas projekcie Renault ZDUNEK Twingo R2 Cup 2012 wystartuje Jurek Para i Michał Piskorski. Chłopaki nigdy nas nie zawiedli. No, prawie, ale tak w życiu bywa – każdy uczy się na błędach. Koniec wywodu! Zapraszam na emocjonujący 20 Rajd Rzeszowski oraz strefę serwisową 2Brally. Kibicujcie naszym załogom”!
Jan JJ Dembski – „20 Rajd Rzeszowski już za kilka dni :-) Dlatego cieszę się, ze po prawie 2-miesięcznej przerwie będę mógł znowu zasiąść za kierownica N grupowego Clio z 2Brally. Na prawym fotelu bez zmian Bartek Pawlik. Cel na Rajd Rzeszowski, to przede wszystkim nie rozbić wozu ;-) no i podium w klasie, a w generalce jak najwyżej na tyle, ile umiejętności i rajdówka pozwolą. O pechowym rajdzie Karkonoskim szybko zapomniałem, a długa przerwa miedzy rajdami wywarła na mnie głód jazdy. Pojedziemy więc wszystko na 101%. Dziękujemy firmie Developerskiej WILLA KWIRYNOW oraz GEO VITA , E4E, WASTES SERVICE GROUP. Specjalnie podziękowania dla całego zespołu 2Brally”.
Bartłomiej Bartecky Pawlik – „To mój już drugi rajd Rzeszowski. Odcinki całkowicie nowe tak samo dla mnie, jak i dla Janka. Jak zwykle już nie możemy się doczekać, aż wsiądziemy do naszego Clio przygotowanego przez 2Brally. Rajd Rzeszowski traktujemy jako zakończenie złej passy i nie przewidujemy „wyskakujących domów”. Teraz naszym celem jest meta, ale i oczywiście jak najwyższa pozycja w klasyfikacji generalnej oraz w klasie. Już wiemy, co nasze Clio potrafi, więc będziemy się starać wykorzystać je maksymalnie. Dziękujemy za wsparcie medialne serwisowi www.warszawa.pl”.
Kamil Baczyński – „Start w 20 Rajdzie Rzeszowskim ma dla mnie szczególne znaczenie, ponieważ pierwszy raz zmierzę się z odcinkami rajdowymi. Na pewno to nowe doświadczenie, ponieważ wcześniej startowałem tylko w GSMP. Również wielkim znaczeniem będzie mocno obsadzona klasa A7, w której startują prawdziwi matadorzy i naprawdę mocne wozy. Naszym celem jest przejechanie wszystkich odcinków, zdobycie cennego doświadczenia i zameldowanie się na Rzeszowskim Rynku na mecie!!! Za możliwość startu odpowiedzialni są: Grandpa s.c., Pexpol Plus Agregaty, Auto komis Rafał Wrona, Gregor dystrybutor olejów Valvoline, Hotel Polonez Dębica, Panta Racing oraz OMP Racing. Zespół objęty jest patronatem medialnym: RADIO WAWA, RADIO ESKA, NOWINY gazeta codzienna, OBSERWATOR. Podziękowania dla ekipy Bartka Boruty 2Brally za udostępnienie i pełną obsługę auta”.
Jakub Kaszuba – „Bardzo się cieszę, że mogę po pilotować Kamila. Mam nadzieję że sprawdzę się w roli pilota. Na pewno będę się starał o zagwarantowanie profesjonalnego podejścia do pilotowania i zapewnienia dobrego humoru w rajdówce. Na pewno skorzystam z rad kolegów, koleżanek którzy siedzą w tym fachu od lat. Żeby więcej nie pisać zapraszam wszystkich do kibicowania naszej załodze!!!”
Piotr Witkowski – „Rajd Rzeszowski… Piękny rajd. Co prawda jechałem po jego odcinkach dopiero raz i to jeszcze bez pomiaru czasu jako 3-cio ligowiec w 2010 r., ale to wystarczyło żeby mnie urzec. Odcinki są tutaj bardzo techniczne, co dla mojego Renault Clio jest bardzo wskazane, dla kierowcy z resztą też :-) Niestety od Rajdu Karkonoskiego nie miałem okazji za bardzo pojeździć rajdówką, ponieważ cały czas coś się przy niej robi, jak nie belka z tyłu, to teraz praktycznie całe zawieszenie przechodzi renowację. Mam nadzieję, że nasz nowy serwis na Rajd Rzeszowski, firma 2Brally, zdąży uporać się ze wszystkimi problemami. Aczkolwiek znając Bartka i jego ekipę nie powinno być z tym żadnych problemów :-) Mam również nadzieję, że w czasie rajdu wszystko będzie OK. Start nie byłby możliwy, gdyby nie nasi sponsorzy: President Electronics Poland – lider w branży CB radio, PST Polska – dystrybutor urządzeń do leczenia artrozy, Alfa Sosnowscy S. J. – producent lamp i żyrandoli, Omega – dystrybutor lamp”.
Jerzy Muskalski – „Dla mnie Rajd Rzeszowski, to jest również wspaniały rajd. Jak wspominał Piotrek, odcinki są tu w sam raz dla nas. Mam nadzieję, że uda nam się nawiązać walkę o czołowe miejsce w grupie N, chociaż Sławek Kurdyś i Wiesiek Ingram pewnie tanio skóry nie sprzedadzą. Zobaczymy też, co zaprezentują inni kierowcy w naszej klasie. Na pewno będzie bardzo ciekawie. Cieszę się, że jadą z nami chłopaki z 2Brally, bo będzie można skupić się wyłącznie na jeździe”.
Jerzy Para – „Nie ukrywam, że Rajd Rzeszowski jest dla mnie trochę ponad plan w rajdowym sezonie 2011. Bardziej jestem myślami już w Czechach na Rajdzie Barum będącym eliminacją tegorocznego Intercontinental Rally Challange. Wystartujemy tam samochodem Renault Clio Ragnotti przygotowanym i wynajętym z 2Brally w fabrycznej specyfikacji. Start w ramach projektu Renault ZDUNEK Twingo R2 Cup 2012 pojawił się w ostatniej chwili. W zawiązku z faktem, iż jest to niezmiernie ciekawa i wydaje się jedyna alternatywa na kolejny sezon postanowiłem zapoznać się z Twingo R2”.
Michał Piskorski – „Tego się nie spodziewałem po moim kierowcy i naszych sponsorach. Najbliższy plan na Barum Rallye za naszą południową granicą w Clio Ragnotti z 2Brally, a tu nagle prawie jutro start w najnowszym dziecku bielskiego zespołu – Twingo R2. Jestem bardzo ciekawy naszych doświadczeń w nowym samochodzie. Humorystycznie powiem, że chyba jesteśmy jedyną załogą z naszego kraju, która zaliczyła prawie pełen wachlarz startów gamą samochodów z Renault Sport Technologies. Mamy za sobą starty Clio PH2, Clio Ragnotti i Clio R3. Teraz Twingo R2. Pozostaje Clio PH1, ale to już niemalże historyk, więc może kiedyś, oraz Twingo R1, ale dla nas za słabe, no i oczekiwane wkrótce Renault Megane R4. Cieszę się, że w budowie, bo jest szansa :-)”.
Zapraszamy na: http://www.facebook.com/2Brally
Źródło: 2Brally
Najnowsze komentarze