Kampania samochodu, nazwana „Quality Time”, prezentuje pojazd, który pokazywany jest, jako auto z kategorii dużych samochodów turystycznych oferujący zarówno imponujące właściwości jezdne (mocne, ergonomiczne, o najwyższej kontroli), jak i prawdziwą ucztę dla zmysłów (wysokiej jakości materiały wykończeniowe, jakość oświetlenia, znakomita akustyka). Każda podróż Peugeotem 508, to wspaniale spędzony czas. Mając to wszystko na uwadze Peugeot wraz z agencją BETC Euro RSCG stworzyły reklamę, która dowodzi, że każda chwila spędzona na pokładzie 508-ki, to czas wyjątkowo, innymi słowy właśnie „quality time”.
Prowadzi to do dalszych wniosków. W dobie dzisiejszego zabiegania, wiecznego spóźnienia, mnogości wrażeń i wielości miejsc, które odwiedzamy każdego dnia, luksusem jest znalezienie chwili wolnego czasu, przeznaczonego tylko dla siebie. Właśnie dlatego Peugeot dołożył wszelkich starań, aby czas spędzany w modelu 508 był czasem wyjątkowym, sprzyjającym relaksowi i odrobinie refleksji. Film reklamowy podkreśla więc, że w gorączkowym świecie dzisiejszego biznesu chwile spędzone na pokładzie Peugeota 508 są rzadkimi okazjami, w których można złapać oddech.
60-sekundowe reklamy nadawane będą po 20:30 na antenie kanałów TF1, Canal+ i M6. Inna, półminutowa wersja, trafiła na antenę 3 lutego i w ciągu dwóch tygodni planowanych jest kilka tysięcy emisji w najróżniejszych kanałach zarówno telewizji satelitarnej, jak i w sieciach kablowych.
Za reklamą telewizyjną pójdą akcje billboardowe, prasowe, radiowe i oczywiście internetowe.
KG
Najnowsze komentarze