Wizją Stellantis jest promowanie zrównoważonego modelu dystrybucji poprzez wydajną, skuteczną i zoptymalizowaną wielomarkową sieć dystrybucji, która będzie zgodna ze zmianami w przepisach i ewolucją branży motoryzacyjnej. Jak już ogłoszono, Nowy Model Detaliczny będzie wdrażany od połowy 2023 roku, zaczynając od trzech rynków (Austria, Belux, Holandia) i stopniowo rozszerzany na całą Europę po pierwszej fazie pilotażowej.
Stellantis wchodzi obecnie w ostatnią fazę rozmów z europejskimi stowarzyszeniami dealerów, opartych na pełnej przejrzystości oraz bardzo konstruktywnych rozmowach i interakcjach.
„Przyjęliśmy do wiadomości pierwsze pozytywne opinie wyrażone przez europejskie stowarzyszenia dealerów, co stanowi zachęcający krok naprzód w kierunku realizacji kolejnych etapów” – powiedziała Maria Grazia Davino, szefowa działu sprzedaży i marketingu, Stellantis Enlarge Europe.
Wdrożenie w krajach pilotażowych, w porozumieniu z europejskimi stowarzyszeniami dealerów, jest zarządzane w taki sposób, aby odpowiednio włączyć stowarzyszenia krajowe, przygotowując lokalizację umów – ponieważ wspólnie budujemy zrównoważony model, aby zapewnić satysfakcję klientów.
źródło: Stellantis Polska; zdjęcie: archiwum
Najnowsze komentarze