Marka Dodge wprowadza całkowicie nowy hybrydowo-elektryczny Dodge Hornet R/T 2024 do rodziny muscle carów. Nie chodzi o zgodność z przepisami a zabawę, mówi producent i przedstawia szybkiego SUVa w nowej kampanii marketingowej „A New Breed”. Kampania rozpocznie się dziś w kanałach społecznościowych marki Dodge od 60-sekundowego spotu, a 30-sekundowy spot będzie emitowany w mediach telewizyjnych i cyfrowych.
„Dodanie Dodge’a Hornet R/T do rodziny Muscle jest pierwszym krokiem w kierunku nowej przyszłości marki Dodge, która będzie dążyć do elektryfikacji w celu zapewnienia najwyższych osiągów i zabawy, a niekoniecznie zgodności z przepisami” – powiedział Tim Kuniskis, dyrektor generalny marki Dodge – Stellantis. „Wprowadzenie każdego nowego członka do grupy może czasami wywoływać pewne obawy, ale dzięki wyglądowi, odczuciom i osiągom, które są czystym Dodge’em, Hornet R/T pasuje do naszej rodziny. Dzięki mocy 288 KM auto osiąga setkę w zaledwie 5,6 sekundy, co czyni go najszybszym i najmocniejszym pojazdem użytkowym w tym segmencie”.
Zobacz: Informacje ze świata motoryzacji
„Dziedzictwo i reputacja samochodów muscle car marki Dodge sięgają daleko i szeroko, marka jest szanowana przez naszych właścicieli i entuzjastów od ponad 100 lat” – powiedziała Marissa Hunter, starszy wiceprezes ds. marketingu w Stellantis North America. „Podczas gdy Hornet R/T wkracza do segmentu kompaktowo-użytkowego jako zupełnie nowa rasa zelektryfikowanych samochodów typu muscle car, ta nowa kampania marketingowa daje naszym kierowcom znać, że jego postawa, moc i osiągi to wszystko Dodge”.
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów
Najnowsze komentarze