„Motor” nr 41 (3042) z 10.X.2011
Stron: 56 (z okładką)
Cena: 1,99 zł
Koszt 1 strony: ponad 3,5 grosza
Warto kupić? Raczej nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Renault, Dacia
Jakim modelom poświęcono choćby odrobinę miejsca: C1, C3, C4, C4 AirCross, C5, C-Crosser, 106, 107, 207, 206, 308, 4007, 4008, 508, i0n, Clio, Fluence, Koleos, Laguna, Latitude, Master, Megane, Twingo, Logan, Sandero
Karoserię Peugeota 206 zamontowano do czegoś przypominającego monster trucka, a zdjęcie – nadesłane przez czytelnika „Motoru” – możecie obejrzeć na stronie 4.
Dwie strony dalej pokazano dwa modele, które trafią na polski rynek dopiero za parę miesięcy. Chodzi o nowe crossovery – Citroëna C4 AirCross i Peugeota 4008. W tekście wspomniano też modele C-Crosser, 4007 i 508.
Krótką wzmiankę poświęconą programowi „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich” opracowanemu i już po raz dwunasty wdrażanemu w Polsce przez Renault, znajdziecie na stronie 8.
Elektrycznego Peugeota 106 wspomniano na stronie 14. w tekście prezentującym Nissana Leaf. Pod koniec tekstu pojawiło się jeszcze odniesienie do Peugeota i0na.
O poddanym liftingowi Renault Koleosie możecie poczytać zaglądając na strony 24-25. Co ważniejsze – jest to zapis jazd po Polsce. O samej jeździe napisano jednak niewiele ograniczając się w zasadzie do podania zużycia paliwa i stwierdzenia, że automatyczna skrzynia biegów szarpie. Reszta, to w zasadzie zaprezentowanie danych technicznych modelu. W sumie nic nowego.
Na stronach 36-37 znajdziecie tabelki, w których wyliczono efektywność definiując ją jako średnie zużycie paliwa w stosunku do masy własnej samochodu. Pojawiły się tam również samochody francuskie, choć oczywiście w tyle za niemieckimi. Kurczę – a czeskie? ;-)
Wymieniono – oprócz innych marek – Citroëny C1, C3, C4, C5, Peugeoty 107, 207, 308, 508, Renault Clio, Laguna, Megane, Twingo, i Dacie Logan oraz Sandero.
A akcji serwisowej Renault Mastera wspomniano na stronie 40.
O silniki m.in. Peugeota pyta w liście do Redakcji jeden z czytelników. Chodzi o to, czy system Valvetronic jest lepszy od rozwiązań Fiata w silnikach MultiAir.
Krótka wzmianka poświęcona zatrudnieniu w zakładach PSA Peugeot Citroën pojawiła się na stronie 54.
I to już wszystko, co o samochodach francuskich napisał w tym tygodniu „Motor”.
Krzysiek Gregorczyk
Najnowsze komentarze