Światowa premiera marki DS zbiegnie się w czasie z premierą marki DS w serwisie społecznościowym Facebook.
Marka DS wybrała serwis społecznościowy Facebook na głównego partnera światowej premiery nowego modelu DS 5 i nowej tożsamości marki. W tym celu, z okazji Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie zmobilizowany został na niespotykaną skalę cały potencjał platformy społecznościowej, jaką jest Facebook.
Spotkajmy się we wtorek 3. marca, o godzinie 14.00 na https://apps.facebook.com/live-ds
DS JEST PIERWSZĄ MARKĄ MOTORYZACYJNĄ, KTÓRA SWOJĄ ŚWIATOWĄ PREMIERĘ URZĄDZA NA FACEBOOKU
Przy okazji otwarcia Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, które będzie miało miejsce w dniu 3. marca b.r., marka DS przewiduje światową premierę. Zaprezentuje po raz pierwszy nowy model DS 5, a także nową tożsamość marki. Po raz pierwszy marka motoryzacyjna wykorzystuje serwis społecznościowy do nagłośnienia takiego wydarzenia… W ramach tego globalnej, ambitnej i bezprecedensowej współpracy marka DS uzyska dostęp do wszystkich zasobów i innowacyjnego potencjału serwisu Facebook, pozyskując zainteresowanie nowym modelem i umożliwiając swoim fanom wzięcie udziału w tym wyjątkowym doświadczeniu.
Innowacyjna wydarzenie dla marki DS – unikalne i opracowane w najdrobniejszych szczegółach
1,39 miliarda odwiedzających miesięcznie i ponad 3 miliardy materiałów wideo wyświetlanych codziennie na całym świecie sprawiają, że Facebook jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym, a zarazem jedną z wiodących międzynarodowych platform marketingowych. Wybierając Facebooka do prezentacji nowego DS 5 oraz swojej nowej tożsamości, marka DS zbędzie miała możliwość wykreowania niezwykłego wydarzenia z udziałem milionów fanów, na których jej zależy.
Spotkajmy się we wtorek, 3. marca 2015 r., o godzinie 14.00 na Facebooku (https://apps.facebook.com/live-ds) , aby wziąć na żywo udział w konferencji prasowej marki DS, na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie. Konferencja ta będzie transmitowana na żywo z Paryża do 39 krajów.
„Jesteśmy dumni z faktu, że francuska marka DS, dla której innowacja, profesjonalizm i wyrafinowanie stanowią kluczowe wartości, wybrała na swojego partnera portal Facebook. Dzięki naszemu doświadczeniu i unikalnym możliwościom precyzyjnego dotarcia do klientów, marka DS będzie dysponowała imponującymi możliwościami nawiązania kontaktu i wejścia w interakcję ze swoimi odbiorcami” – powiedział Laurent Solly, dyrektor generalny Facebook France.
Zdaniem Yvesa Bonnefonta, Dyrektora Generalnego marki DS – „tegoroczna edycja Salonu Samochodowego w Genewie stanowi dla marki DS ważny etap, który będzie stanowił ważny etap w realizacji jej ambitnego celu, jakim jest powrót francuskich samochodów na rynek luksusowych aut. To właśnie podczas salonu zaprezentujemy po raz pierwszy nowy model DS 5 i tożsamość naszej marki. To bardzo ważny moment, który pragniemy dzielić z jak największą liczbą fanów na całym świecie, dzięki współpracy z portalem Facebook”.
Marka DS
Francuska marka rodem z Paryża. Oficjalnie powstała 1. czerwca 2014 r. Jej celem jest powrót francuskich samochodów do segmentu premium. Marka DS, czerpiąca z tego, co najlepsze we francuskim know-how, podtrzymuje tradycje innowacyjności i elegancji stylu, odziedziczone po modelu DS z 1955 roku. Gama DS, stworzona z myślą o klientach poszukujących możliwości wyrażenia swojej osobowości, obejmuje modele DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* i DS 6*. Oferuje samochody wyróżniające się wyjątkowym stylem, wyrafinowanymi detalami, szlachetnymi materiałami i zaawansowanymi technologiami, a także hybrydowym układem napędowym z silnikiem wysokoprężnym Hybrid4 oferowanym w DS 5. W Europie samochody marki DS można kupić w DS Store lub w salonach sieci CITROËN dysponujących oddzielną powierzchnią ekspozycyjną dla nowej marki. DS oferuje swoim klientom możliwość poszerzenia kontaktu z marką poza sam produkt dzięki ofercie ekskluzywnych usług premium i przynależności do klubu DS PRIVILÈGE. Od swojego debiutu rynkowego do dnia dzisiejszego marka sprzedała 500 tys. samochodów. www.driveDS.com
*Sprzedawane wyłącznie w Chinach
Facebook
Facebook to największy serwis społecznościowy na świecie, który umożliwia swoim użytkownikom wymianę informacji i treści, przyczyniając się do budowy bardziej otwartego świata. Portal jest odwiedzany miesięcznie przez 1,39 miliarda internautów, którzy wykorzystują go jako sposób utrzymania kontaktu z bliskimi, źródło najświeższych informacji i wymiany ważnych dla nich treści.
Facebook to portal, który oferuje firmom, markom i organizacjom dostęp do innowacyjnej platformy, pozwalającej udostępniać angażujące treści i oferować unikalne doświadczenia bardzo szerokiemu gronu odbiorców.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze