Najpierw samochody osobowe marki Renault. Sprzedaż poszczególnych modeli w kolejnych miesiącach roku wraz z podsumowaniem zarówno dla modeli, jak i ogólnej sprzedaży miesięcznej przedstawia się następująco:
model | styczeń | luty | marzec | kwiecień | I-IV |
Clio II | 100 | 51 | 138 | 50 | 339 |
Clio III | 351 | 290 | 311 | 293 | 1 245 |
Thalia | 201 | 135 | 249 | 142 | 727 |
Modus | 20 | 11 | 13 | 7 | 51 |
Megane 3d | 7 | 5 | 13 | 14 | 39 |
Megane 5d | 89 | 75 | 67 | 53 | 284 |
Megane sedan | 95 | 121 | 134 | 106 | 456 |
Megane Grandtour | 187 | 153 | 120 | 135 | 595 |
Megane CC | 2 | 1 | 1 | 8 | 12 |
Laguna | 60 | 78 | 73 | 99 | 310 |
Laguna Grandtour | 41 | 62 | 56 | 53 | 212 |
Kangoo | 196 | 138 | 147 | 123 | 604 |
Scenic | 79 | 94 | 109 | 85 | 367 |
Grand Scenic | 29 | 44 | 33 | 31 | 137 |
Espace | 8 | 15 | 18 | 26 | 67 |
Vel Satis | 1 | 4 | 3 | 2 | 10 |
razem osobowe | 1 466 | 1 277 | 1 485 | 1 227 | 5 455 |
Także Dacia sprzedaje się w Polsce nieźle, choć na pewno sporo nam jeszcze brakuje do czołowych rynków tej marki. To m.in. efekty mitów, ale i kreciej roboty polskich mediów motoryzacyjnych. Oto szczegóły sprzedaży obu modeli:
model | styczeń | luty | marzec | kwiecień | I-IV |
Logan | 153 | 99 | 65 | 98 | 415 |
Logan MCV | 0 | 61 | 127 | 144 | 332 |
razem Dacia | 153 | 160 | 192 | 242 | 747 |
Sprzedaż poszczególnych modeli samochodów dostawczych w kolejnych miesiącach roku wraz z podsumowaniem zarówno dla modeli, jak i ogólnej sprzedaży miesięcznej przedstawia się następująco:
model | styczeń | luty | marzec | kwiecień | I-IV |
Clio Societe | 68 | 35 | 46 | 49 | 198 |
Megane Societe | 0 | 5 | 2 | 0 | 7 |
Kangoo Express | 91 | 90 | 85 | 97 | 363 |
Trafic | 3 | 1 | 2 | 0 | 6 |
Trafic Passenger | 63 | 93 | 86 | 75 | 317 |
Trafic Furgon | 40 | 100 | 91 | 87 | 318 |
Master | 14 | 15 | 6 | 4 | 39 |
Master Passenger | 3 | 1 | 9 | 2 | 15 |
Master Fourgon | 95 | 167 | 239 | 299 | 800 |
Master Maxi | 1 | 4 | 2 | 0 | 7 |
razem dostawcze | 378 | 511 | 568 | 613 | 2 070 |
KG
Najnowsze komentarze