WATT to internetowych chatbot, z którym można porozmawiać na temat mobilności. Grupa Renault postanowiła wykorzystać nowoczesne technologie do wzmocnienia interakcji ze swoimi klientami. Wykorzystała do tego Messengera Facebooka oraz technologie francuskiego start-upu.
WATT jest wspierany przez sztuczną inteligencję. Zaawansowany system ma umożliwić swobodną rozmowę na tematy, związane z motoryzacją. System będzie głównie skupiał się na tematach przyszłościowych: jeździe autonomicznej, ekonomii współdzielenia oraz ochronie środowiska. Rozmowy będą prowadzone w języku angielskim – przynajmniej na razie. Nazwa pochodzi od pomysłu, aby WATT odpowiadał na pytania CO (słowo watt po angielsku brzmi jak what, czyli właśnie co).
Aby wprowadzić projekt w życie, grupa Renault zdecydowała się na współpracę z jednym z najbardziej rozpoznawalnych francuskich start-upów, JAM. Startup opracował własny chatbot w programie Facebook Messenger, który łączy społeczność 600 000 młodych ludzi w wieku od 15 do 25 lat i jest uważany przez Facebooka za referencyjnego chatbota.
Chcecie z nim porozmawiać? Nic prostszego: wystarczy kliknąć tutaj.
Najnowsze komentarze