Oddajmy głos Peugeot Polska.
ŚWIADCZENIA
Naprawiamy Państwa pojazd
Jeśli w Państwa pojeździe pojawiły się problemy natury mechanicznej, elektrycznej lub elektronicznej, zajmiemy się usunięciem usterki.
Ochrona Assistance 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu
Wykonując jedno połączenie telefoniczne, uzyskują Państwo dostęp do wszystkich usług oferowanych w ramach Peugeot Assistance: naprawa samochodu na miejscu, holowanie, wypożyczenie samochodu zastępczego, pomoc w kontynuowaniu podróży.
Pomoc w przypadku zgubienia (zamknięcia wewnątrz pojazdu) kluczy, braku paliwa oraz przebicia opony.
ZAKUP
Umowa zawierana jest w chwili zakupu nowego samochodu
najpóźniej przed wygaśnięciem Gwarancji Umownej Dwuletniej (przy przebiegu pojazdu nie większym niż 40.000 km).
ZALETY
Ściśle określone koszty – bez niespodzianek
Oferujemy Państwu określoną i stałą cenę na czas obowiązywania Państwa umowy, niezależnie od wykonanych usług oraz niezależnie od zmian opłat za Umowy Serwisowe Peugeot Optiway: Państwa wydatki są zaplanowane!
Wariant umowy do wyboru
Wybierają Państwo wariant umowy Przedłużenia najlepiej dostosowany do Państwa potrzeb, w zależności od przebiegu, jaki Państwo planują pokonać w ciągu 1 lub 2 lat od daty wygaśnięcia gwarancji umownej:
50.000 km do 200.000 km
Sposoby płatności
Opłatę za umowę Utrzymania należy uregulować jednorazowo przy podpisaniu umowy lub w formie miesięcznego abonamentu.
Karta Klienta
Po podpisaniu Umowy Przedłużenia, zostanie przekazana Państwu Karta Klienta. Podczas Państwa wizyt w Sieci Peugeot, przedstawienie tego dokumentu umożliwi identyfikację pojazdu, jego właściciela oraz rodzaju umowy, jaka została podpisana. Celem Karty jest również ułatwienie kontaktu z Peugeot Assistance.
KORZYŚCI
Cała sieć Peugeot do Państwa dyspozycji
Autoryzowane Punkty Serwisowe Peugeot na terytorium Polski, Unii Europejskiej, a także państw wymienionych w treści Umowy Serwisowej Peugeot Optiway, są do Państwa dyspozycji.
Niezależnie od miejsca, w którym się Państwo znajdują, istnieje możliwość wezwania Peugeot Assistance, telefonując pod numer podany w Praktycznym Przewodniku lub na Karcie Klienta.
Praktyczny Przewodnik wraz z Kartą Klienta
Po podpisaniu umowy, zostanie przesłany Państwu Praktyczny Przewodnik, który zawiera informacje na temat świadczeń oferowanych w ramach umowy Przedłużenia, a także opisuje procedurę postępowania w przypadku awarii pojazdu. Wraz z przewodnikiem otrzymają Państwo Kartę Klienta.
Mocny argument podkreślający wartość pojazdu przy jego sprzedaży
W przypadku sprzedaży pojazdu przez Państwa, przed wygaśnięciem umowy Przedłużenia, którą jest objęty, jego nabywca będzie mógł dalej korzystać ze świadczeń oferowanych w umowie oraz będzie miał pewność, że samochód, który kupuje jest w bardzo dobrym stanie technicznym.
ŚWIADCZENIA
Wymieniamy części zużyte w wyniku eksploatacji
Oferujemy wymianę klocków hamulcowych, amortyzatorów, tłumików, sprzęgła i innych wg listy w przypadku, gdy uległy naturalnemu zużyciu.
Naprawiamy Państwa pojazd
Jeśli w Państwa pojeździe pojawiły się problemy natury mechanicznej, elektrycznej lub elektronicznej, zajmiemy się usunięciem usterki.
Ochrona Assistance 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu
Wykonując jedno połączenie telefoniczne, uzyskujecie Państwo dostęp do wszystkich usług oferowanych w ramach Peugeot Assistance: naprawa samochodu na miejscu, holowanie, wypożyczenie samochodu zastępczego, pomoc w kontynuowaniu podróży.
Ponosimy koszty wszystkich czynności obsługowych
Wykonujemy wszystkie czynności obsługowe, niezależnie od kosztu, przewidziane w książce gwarancyjnej, przekazanej Państwu wraz z samochodem.
Pomoc
w przypadku zgubienia (zamknięcia wewnątrz pojazdu) kluczy, braku paliwa oraz przebicia opony.
ZALETY
Rodzaj umowy do wyboru
Wybierają Państwo umowę Utrzymania najlepiej dostosowaną do Państwa potrzeb, w zależności od pokonywanych przebiegów:
40.000 do 200.000 km
24, 36, 48 miesięcy
Sposoby płatności
Opłatę za umowę Utrzymania należy uregulować jednorazowo przy podpisaniu umowy lub w formie miesięcznego abonamentu.
Karta Klienta
Po podpisaniu Umowy Utrzymania, zostanie przekazana Państwu Karta Klienta. Podczas Państwa wizyt w Sieci Peugeot, przedstawienie tego dokumentu umożliwi identyfikację pojazdu, jego właściciela oraz rodzaju umowy, jaka została podpisana. Celem Karty jest również ułatwienie kontaktu z Peugeot Assistance.
Ściśle określone koszty: wszystko wliczone w cenę umowy
Oferujemy Państwu określoną i stałą cenę na czas obowiązywania Państwa umowy, niezależnie od wykonanych usług oraz niezależnie od zmian opłat za Umowy Serwisowe Peugeot Optiway: Państwa wydatki są zaplanowane!
ZAKUP
Umowa zawierana jest w okresie obowiązywania Gwarancji Umownej Dwuletniej dla nowego samochodu, nie później jednak niż w ciągu 3 miesięcy od daty początku jej trwania.
KORZYŚCI
Cała sieć Peugeot do Państwa dyspozycji
Autoryzowane Punkty Serwisowe Peugeot na terytorium Polski, Unii Europejskiej oraz państw wymienionych w treści Umowy Serwisowej Peugeot są do Państwa dyspozycji. Niezależnie od miejsca, w którym się Państwo znajdują, istnieje możliwość wezwania Peugeot Assistance, telefonując pod numer podany w Praktycznym Przewodniku.
Praktyczny Przewodnik wraz z Kartą Klienta
Po podpisaniu umowy, zostanie przesłany Państwu Praktyczny Przewodnik, który zawiera informacje na temat świadczeń oferowanych w ramach Umowy Utrzymania, a także opisuje procedurę postępowania w przypadku awarii pojazdu. Wraz z przewodnikiem otrzymają Państwo Kartę Klienta.
W przypadku sprzedaży pojazdu przez Państwa, jego nabywca ma pewność, że kupuje samochód regularnie obsługiwany i w bardzo dobrym stanie technicznym.
W przypadku sprzedaży przez Państwa samochodu przed wygaśnięciem Umowy Utrzymania, którą jest objęty, jego nabywca będzie mógł korzystać ze świadczeń oferowanych w umowie.
Na stronie Peugeot Polska znajdziecie również kalkulator umów serwisowych.
Źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze