Wprowadzenie linii DS zwiększyło obecność Citroena w liście samochodów, które wybierają firmy – uważa Linda Jackson, szefowa marki w Wielkiej Brytanii.
Wejście na rynek takich modeli jak Citroen DS3, DS4 oraz DS5 otworzyło drzwi do wcześniej niedostępnych flot.
W Wielkiej Brytanii linia DS to aktualnie 25% sprzedaży dla biznesu. Najlepiej sprzedaje się DS3. Citroen dużo uwagi poświęca najwyższemu jak na razie modelowi z linii DS czyli DS5. Uruchomione zostały programy jazd testowych, które mają zachęcić do zakupu tych aut. Citroen skupia się aktualnie na przedsiębiorstwach posiadających 20 i mniej samochodów. Sprzedaż do tych firm stanowi aż 2/3 całości w biznesie – a to sporo.
Oprócz zachęt sprzedażowych marka zorganizowała w Wielkiej Brytanii specjalne usługi serwisowe. Wydzielone stanowiska przeglądów, skrócone procedury przyjęcia samochodu i odpowiednia obsługa mają zmniejszyć czas, gdy samochód jest poza drogą. Jest to bardzo ważny element, niedoceniany jeszcze w Polsce – przykładowo typowy czas przyjęcia auta do serwisu w Fordzie przekracza nierzadko 30 minut, co dla biznesu jest wartością nieakceptowalną.
Citroen rozważa też zmianę godzin otwarcia, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku.
źródło: BusinessCar UK
Najnowsze komentarze