No cóż – można powiedzieć, że pętla pierwsza stała pod znakiem aut z szewronami. Kierowcy Cytrynek nie oddali żadnego odcinka. Pisaliśmy już o tym, jak pięknie wypadł OS1, a teraz zdamy krótką relację z kolejnych dwóch prób.
OS2, czyli Grafschaft Veldenz 1, to próba o długości 23.040 m. Ponownie triumfowali na niej Sebastien Loeb i Daniel Elena. Niespodziewanie ;-) drugim czasem popisał się Marcus Grönholm (strata 0,9 sekundy do Loeba), zaś jako trzeci finiszował Francois Duval. Dani Sordo uzyskał czwarty czas, ale nie zmieniło to sytuacji w generalce rajdu – na pierwszych trzech miejscach wciąż znajdowały się Citroëny! Toni Gardemeister poprawił swój wynik w stosunku do OS1 – tym razem był siódmy! Niestety spadł Manfred Stohl – o dwa oczka, na miejsce dwunaste.
Piękna Kraina Mozeli, czyli OS3 (Schönes Moselland 1), to triumf Francoisa Duvala! Belg pokonał Sebastiena Loeba o 0,4 sekundy. Z trzecim czasem (1,3 sekundy straty do Dudu) finiszował Dani Sordo, dzięki czemu odskoczył o kolejne dwie sekundy od Grönholma (w generalce dzieli ich już 5,5 sekundy). Buńczucznie wypowiadający się w ostatnich tygodniach Hirvonen traci do Loeba już blisko 26 sekund :-)
Toni Gardemeister finiszował z ósmy czasem, ale w klasyfikacji generalnej znajduje się oczko wyżej. Manfred Stohl uplasował się na jedenastym miejscu i taką też lokatę zajmuje w generalce.
Za nieco ponad półtorej godziny powtórny start na Ruwertal/Fell, a później kolejne przejazdy przez Grafschaft Veldenz i Schönes Moselland. Wieczorem zdamy Wam relację z drugiej pętli pierwszego etapu, a uczyni to Grzegorz Różycki.
KG
Najnowsze komentarze