Ważniejsze fakty:
– na rynku samochodów osobowych wzrost o 14,1%, Peugeot objął udział na poziomie 16,4%, a wielkość sprzedaży wzrosła o 5,7% licząc swój wzrost od pięciu miesięcy.
– na rynku samochodów osobowych i lekkich aut użytkowych wzrost o 7,9%, Peugeot zrealizował udział w rynku zgodnie z założeniami, czyli na poziomie 16,9%, a wzrost sprzedaży wyniósł 2,7% w porównaniu do września 2008.
– warto wspomnieć o wzroście w segmencie M1 ze znaczącym sukcesem modelu 3008, który zanotował we wrześniu 3.400 zamówień. Ten przyrost przekłada się również na wzrost zamówień samochodów osobowych, gdzie we wrześniu silna dynamika dała wzrost o 24%.
Uwagi:
– model 107 zrealizował udział w rynku na poziomie 1,7% przy wzroście sprzedaży o 37% w porównaniu do września 2008, co daje przy zliczeniu dziewięciu miesięcy tego roku wzrost o 43,8% oraz wynik 1,8%.
– para 206+ / 207 odnotowała łącznie najlepszy wynik w segmencie B2 i we wrześniu 2009 ma 7,6-procentowy udział w rynku.
W segmencie M1 Peugeot osiągnął we wrześniu dobre wyniki:
– model 308 objął 3,4-procentowy udział w rynku wraz z modelem 3008, który osiąga bardzo dobre wyniki z udziałem w rynku na poziomie 1,7% i 3.108 rejestracjami.
Rodzina pojazdów kombivan z Partnerem Tepee i Bipperem Tepee przekracza 1% udziału w rynku.
Rynek lekkich samochodów użytkowych:
W tym segmencie spadek o 18,7%, choć Peugeot wyraźnie poprawił swój udział w rynku do poziomu 19,7%, co jest wynikiem o 2 punkty lepszym niż we wrześniu 2008.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? -> Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze