TNS Polska przyznało Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w stacjach ASO. Zwycięzcą tegorocznej edycji badania TNS Garage Quality Check 2014 zostało Renault Polska.
Na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2014 firma Renault najlepiej spełniła standardy obsługi klienta i tym samym zajęła pierwsze miejsce w rankingu 14 marek biorących udział w badaniu. TNS Garage Quality Check 2014 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, przeprowadzany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska.
Ranking powstał na podstawie badania przeprowadzonego w okresie luty – sierpień 2014 roku. Zrealizowano wówczas 140 audytów w serwisach 14 najpopularniejszych marek motoryzacyjnych, po 10 dla każdej z nich. W projekcie poddano ocenie trzy formy kontaktu klienta z autoryzowaną stacją obsługi. Oprócz badania jakości obsługi w samym serwisie, wzięto pod uwagę także jakość rozmów telefonicznych umawiających na wizytę, a także tych prowadzonych drogą elektroniczną. Badaniu towarzyszyły dyskusje grupowe z klientami serwisów badanych marek, w których ocenili oni ważność poszczególnych etapów obsługi klienta.
Obsługa Klienta jest dla nas jedną z najważniejszych kwestii, dlatego bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia. Wyniki badania potwierdzają, że Renault oferuje klientom usługi najlepszej jakości – powiedział Tomasz Latała-Golisz, dyrektor wykonawczy Renault w Polsce, który odebrał statuetkę Złotego Klucza Jakości.
Złoty Klucz Jakości dla Renault
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze