Citroën wprowadza w Argentynie – w ślad za przeszło dwudziestoma innymi krajami – program Citroën Advisor. To cyfrowa platforma adresowana do klientów marki pozwalająca w prosty sposób oceniać i komentować ich doświadczenia ze współpracy z poszczególnymi koncesjonariuszami, a także oceniać poszczególne modele samochodów.
Ten nowy w Argentynie projekt wdrożony jest już w wielu krajach w ramach globalnej strategii marki. Ma on na celu poznanie opinii klientów, a w efekcie poprawienie relacji pomiędzy nimi, a koncesjonariuszami marki. Zapewnia też przejrzystość w relacjach. Wszystko to przekłada się na wzrost jakości obsługi posprzedażnej – element szalenie ważny w dzisiejszych czasach.
Citroën stara się budować proste i przejrzyste relacje ze swoimi klientami. Poprzez program Citroën Advisor marka pozwala użytkownikom swoich samochodów pozostawiać komentarze poświęcone zarówno samym autom, jak i punktom sprzedażowym i serwisowym.
Citroën Advisor działa już w przeszło dwudziestu krajach i pozwolił zebrać ponad 100.000 komentarzy i opinii. Dotychczas można było oceniać przede wszystkim samochody użytkowe (program był adresowany głównie do klientów instytucjonalnych), ale teraz wprowadza się go także do kanału dystrybucji do klientów indywidualnych. Mamy tylko nadzieję, że zostawiane komentarze koś czyta, a nie tylko je liczy ;-)
Nie mniej ważne, jak wdrożenie Citroën Advisor w kanale dystrybucji do klientów indywidualnych, jest umożliwienie pozostawiania komentarzy klientom, którzy kupili swoje Citroëny na rynku wtórnym. W Argentynie Citroën jest pierwszą marką, która zdecydowała się na wdrożenie tego typu rozwiązania.
Jak to działa? Uruchomiono stronę http://www.citroen-advisor.com.ar/, na której można przyznawać noty prostym systemem gwiazdek. Można też napisać liczącą nie więcej, ni 500 znaków recenzję.
„Jesteśmy przekonani, że Citroën Advisor pomoże w poprawie poziomu obsługi w poszczególnych punktach dealerskich i serwisowych. To przełoży się z kolei na poprawę relacji dealerów i klientów. W efekcie powinna wzrosnąć lojalność klientów, a to z kolei przyczyni się do komercyjnego sukcesu dealerów” – twierdzi Valentina Solari, dyrektorka marketingu i komunikacji Citroëna w Argentynie.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze