Oczywiście na temat zmian stylistycznych można dyskutować, czy poszły w dobrym kierunku, czy wręcz przeciwnie – to kwestia indywidualnego gustu. Z pewnością znajdą się ludzie, którym nowy design się spodoba, ale część osób na pewno uzna, że poprzednia wersja była ładniejsza. Nie nam o tym rozstrzygać.
Tak, czy inaczej, Peugeot Partner w najnowszym wydaniu stał się samochodem nowocześniejszym z wyglądu, który nawiązuje teraz bardziej do aktualnego trendu stylistycznego tej marki. W gamie jednostek napędowych są silniki spełniające normę czystości spalin Euro5, pojawiła się też mikrohybryda e-HDi z systemem Stop&Start najnowszej generacji. Pozwoliło to uzyskać rekordową w segmencie samochodów dostawczych emisję CO2 wynoszącą 125 g/km oraz również rekordową w segmencie małych aut wielofunkcyjnych emisję tego gazu wynoszącą 123 g/km.
Na pokładzie można mieć naprawdę sporo elementów wyposażenia, co w tym segmencie wcale nie jest oczywiste. Peugeot Partner jednak oferuje bogatą listę rzeczy, które można zamówić w tym kombivanie.
Jednakże większość użytkowników kuszą wielkie możliwości aranżacji wnętrza, przestronność, modułowość i swoboda użytkowania Partnera. Dodatkową zaletą jest to, że można zamówić jedną z dwóch długości samochodu, co skutkuje różnymi kubaturami – 3,7 lub 4,1 m³ – co stawia Partnera wśród najlepszych aut tego segmentu.
KG
zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze