Dziś kończy się Międzynarodowy Festiwal Motoryzacyjny w Paryżu. 30. edycja tej imprezy na długo zapadnie w pamięć miłośnikom marki Citroën, bowiem C4 Cactus otrzymał właśnie tytuł Najpiękniejszego Wnętrza. Jury złożone z ekspertów reprezentujących różne dyscypliny doceniło starania zespołów projektowych Citroëna podkreślając estetykę oraz przyjazne i funkcjonalne wnętrze C4 Cactusa.
Rokrocznie w samym sercu Invalides w Paryżu odbywa się Międzynarodowy Festiwal Motoryzacyjny, podczas którego prezentuje się zarówno samochody koncepcyjne, jak i projekty seryjne, już produkowane. Przyznaje się też nagrody w dziedzinie designu, które przyznaje jury, w skład którego wchodzą eksperci i entuzjaści sportów motorowych, architektury, mody, designu, kultury i mediów.
W tym roku nagrodę za Najpiękniejsze Wnętrze odebrała Linda Jackson, dyrektor generalna marki Citroën. Nagroda ta przyznawana jest modelowi produkcyjnemu, w którym zastosowano najbardziej odpowiednie podejście w zakresie projektowania wnętrz, harmonijne proporcje oraz dobór kolorów i materiałów wykończeniowych.
Ten tytuł dla tego samochodu nie może dziwić – uporządkowane, nowatorskie, przyjazne w użytkowaniu wnętrze Citroëna C4 Cactus stanowi zupełnie nową jakość na rynku. Nie tylko spełnia oczekiwania jurorów, ale dodatkowo swoim stylem od razu przywodzi na myśl podróż w wielkim stylu – z klasycznymi walizkami, na niezmierzone odległości. A do tego jeszcze duży schowek przed pasażerem, możliwy do stworzenia dzięki pierwszemu na świecie umieszczeniu poduszki powietrznej w podsufitce.
Te klasyczne barwy, styl i materiały ciekawie harmonizują z ciekłokrystalicznymi wyświetlaczami, z których centralny jest dotykowy. Dość ascetyczne wyposażenie, jeśli chodzi o przyciski i elementy sterujące początkowo może zaskakiwać, ale gdy odkryje się zalety owego dotykowego wyświetlacza, człowiek od razu czuje się, jak w domu. W domu wygodnym, komfortowym wręcz. Brakuje tylko kominka ;-)
W roku 2014, kiedy to Citroën C4 Cactus trafił na rynek, zdecydowało się na to auto już ponad 42.000 klientów, w tym 243 w Polsce.
KG; zdjęcia: Citroën, archiwum
Najnowsze komentarze