Citroën Origins to unikalny serwis internetowy, który zabiera użytkowników w wirtualną wędrówkę śladem marki. Zdjęcia 360°, charakterystyczne dźwięki (brzmienie silnika, klaksonu, itd.), broszury z tamtych czasów, anegdoty to tylko niektóre elementy serwisu, pozwalające poznać dziedzictwo Citroëna. Wirtualne muzeum jest dostępne na urządzeniach mobilnych oraz komputerach. Do cyfrowego świata Citroëna można zajrzeć z każdej części świata.
Od samego początku samochody marki Citroën odciskały trwały ślad na każdej epoce dzięki kolejnym, równie legendarnym jak i popularnym modelom: od Typu A po Traction Avant, od 2 CV po Ami 6, od GS po XM, od Xsary Picasso po nowego C3. To wyjątkowe dziedzictwo można poznawać i doświadczać w unikalnej formie na stronie internetowej Citroën Origins: www.citroenorigins.fr
Citroën Origins umożliwia zwiedzającym odkrywanie modeli Citroëna od 1919 roku po dzień dzisiejszy. W zasobach tego muzeum znalazły się zarówno wielkoseryjne jak i wyścigowe oraz koncepcyjne modele. Można zająć miejsce w kabinie ZX Rallye Raid, posłuchać wyjątkowego brzmienia silnika 2 CV. Jest to możliwe dzięki:
– wirtualnemu salonowi – każdy z prezentowanych modeli można obejrzeć od zewnątrz i od wewnątrz dzięki panoramicznemu widokowi 360°;
– charakterystycznym dla każdego z modeli dźwiękom – oprócz dźwięku uruchamianego silnika, można posłuchać innych dźwięków (klaksonu, kierunkowskazów, hamulca ręcznego, zawieszenia);
– nastrojowej muzyce – każde dziesięciolecie powiązano ze specyficznym dla niego stylem muzycznym (lata 50., 70., 80., itd.), dzięki temu użytkownik ma poczucie prawdziwego zanurzenia się w świecie prezentowanych modeli;
– danym technicznym, fragmentom broszur, zdjęciom i filmom wideo, a nawet anegdotom , by móc na nowo odkrywać każdy z modeli!
Obecnie na stronie internetowej Citroën Origins skatalogowano około pięćdziesięciu modeli.
Citroën i technologie cyfrowe
– Blisko 13 milionów fanów w serwisach społecznościowych we wszystkich częściach świata;
– Citroën Advisor, pierwsza strona marki samochodowej, pozwalająca na umieszczanie opinii, na której do dnia dzisiejszego zebranych zostało 60 tys. opinii klientów;
– Citroën Carstore – usługa rezerwacji on line nowych samochodów;
– Po raz pierwszy we Francji dla marki samochodowej: Citroën E-MEHARI prezentowany był na Facebooku z wykorzystaniem technologii „Immersive Canvas”;
– Citroën Electric Store – nowa witryna e-commerce dedykowana sprzedaży samochodów elektrycznych;
– Aplikacja mobilna MyCitroën – wszystkie usługi dostępne w czasie rzeczywistym w zasięgu ręki (umawianie terminów wizyt on line, monitorowanie zużycia paliwa, wzywanie pomocy drogowej);
– Traction Créative – wirtualna galeria w formacie Tumblr, pierwszy cyfrowy felieton kreatywny, który będzie czynny aż do Salonu samochodowego w Paryżu.
Marka CITROËN
CITROËN już od 1919 roku odgrywa istotną rolę w rozwoju samochodów i upowszechnieniu dostępu do nich, a jego modele stanowią konkretną i optymistyczną odpowiedź na wyzwania kolejnych epok. W dniu dzisiejszym o wartości modeli CITROËN stanowią atrakcyjna stylistyka, komfort i użyteczne technologie, a także sprawna obsługa klientów w oparciu o przejrzyste zasady, których przykładem może być strona internetowa CITROËN ADVISOR prezentująca opinie klientów. CITROËN posiada 10 tys. punktów sprzedaży oraz serwisów w ponad 90 krajach. W 2015 r. marka sprzedała blisko 1,2 miliona samochodów. Jest także zdobywcą 8 tytułów mistrza świata konstruktorów w Rajdowych Mistrzostwach Świata WRC oraz drugiego już tytułu mistrza świata konstruktorów WTCC FIA w 2015 r.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze